掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

十指緊扣放閃 陳豪陳茵媺撇仔女晒恩愛 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

陳豪同陳茵媺(左圖中)拖到實勁sweet呀!最近忙於為無綫新劇《使徒行者2》宣傳的陳豪及周柏豪,日前難得不用工作,兩位人夫不約而同抽空慰妻!陳豪與太太 ...


陳豪同陳茵媺(左圖中)拖到實勁sweet呀!


最近忙於為無綫新劇《使徒行者2》宣傳的陳豪及周柏豪,日前難得不用工作,兩位人夫不約而同抽空慰妻!

陳豪與太太陳茵媺(Aimee)就賣甩三個仔女,拍拖睇戲享受二人世界,原本戴住口罩的陳豪,甫見記者拍照,即除低口罩與太太十指緊扣合照,Aimee甜絲絲望向老公說:「我哋趁囝囝休息瞓咗覺,就出嚟過吓二人世界。」期間兩公婆還巧遇胡定欣,定欣主動上前跟二人打招呼,並大方給記者拍照。

至於周柏豪日前晚上則同老婆Stephanie及一名女友人於上環晚膳,至晚上11時,柏豪醫肚後與老婆步往取車,即使有電燈膽女友人在場,亦無損兩夫妻拍拖興致,沿途邊行邊談情,極為Sweet!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!