網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月6日 星期五

蓋鳴暉讚畫眉手勢好 __,蓋鳴暉,

蓋鳴暉讚畫眉手勢好娛樂要聞陳文輝前日病逝,曾被他化過妝的藝人無一不稱讚他細緻手藝,粵劇名伶蓋鳴暉當年拍宣傳海報都是由輝哥為她化妝,蓋鳴暉昨在電話中說: ...




蓋鳴暉讚畫眉手勢好

娛樂要聞








陳文輝前日病逝,曾被他化過妝的藝人無一不稱讚他細緻手藝,粵劇名伶蓋鳴暉當年拍宣傳海報都是由輝哥為她化妝,蓋鳴暉昨在電話中說:「佢畫眉手勢好細緻,眉眼妝影響輪廓。我當年入無綫拍劇係輝哥化,拍劇時間長,十幾個鐘不停補妝會好厚,但輝哥打底打得靚,腮位又會上多層次陰影,出鏡立體好多。」蓋鳴暉希望輝哥一路好走:「輝哥冇架子,成日會鼓勵後生仔。」





蓋鳴暉表示輝哥化妝技術一流,為人亦沒有架子。資料圖片

陳曼娜拜師輝哥

曾跟輝哥學化妝的陳曼娜前晚說:「我嘅第一套粵語片《莫忘今宵》,陳寶珠同呂奇做主角,當時我仲係新人,佢對我好好,仲帶新嘅眼睫毛畀我,嗰時有得用好威水,對一個新人嚟講,當然生色不少。」

輝哥當年曾替不少港姐扮靚,96年港姐冠軍李珊珊昨也緬懷輝哥:「我出道後成日喺一廠化妝間撞見輝哥,佢帶領成個一廠化妝間。輝哥為人幽默,不過佢都有嚴肅一面。」

採訪:楊定



陳曼娜首套粵語片便跟輝哥合作。資料圖片




鍾意就快D Share啦!