網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月9日 星期一

曹星如爭議勝仗必有迴響 張繼聰:挑戰心,大家學吓 __,繼聰,曹星如,張繼聰,

曹星如爭議勝仗 必有迴響張繼聰:挑戰心,大家學吓娛樂要聞有「神奇小子」之稱的香港拳手曹星如(Rex),前晚在會展舉行的「王者對決3」跟前世界拳王河野公 ...




曹星如爭議勝仗 必有迴響

張繼聰:挑戰心,大家學吓

娛樂要聞








有「神奇小子」之稱的香港拳手曹星如(Rex),前晚在會展舉行的「王者對決3」跟前世界拳王河野公平決戰。雖然曹星如在第二回合因頭撼頭意外令左額有巨型腫塊,第六回合後因左眼傷勢而被終止比賽,但裁判一致裁定他以點數68:66勝出,贏得職業生涯22連勝。賽果惹來爭議,有網民質疑曹星如反敗為勝造假,但有份睇拳賽的張繼聰、陳志雲等齊撐賽果公平,張繼聰謂:「幾多連勝對佢嚟講唔係最重要,佢有挑戰者嘅心,大家應該學吓。」

採訪:魯吉、曹家誠、皓騫

攝影:仇志德、何家達



曹星如前晚因傷被終止賽事,最後以點數68:66勝出,取得22連勝。

張繼聰戥老友肉赤

張繼聰與太太謝安琪跟曹星如份屬老友,前晚夫婦結伴睇曹星如拳賽,事後謝安琪在facebook留言:「看到他哭,我也哭了。今天晚上我嗌爆喉嚨了。」

張繼聰昨日表示心情激動又肉赤:「睇到佢負傷應戰,網上好多人討論賽果,我覺得拳擊係有佢準則同評分方法,個裁判係有分紙同一個公正嘅判斷。睇番好多慢鏡,佢係有好多得分嘅出拳,可能好多人質疑賽果,但我覺得噚晚好感動,Rex示範咗一個好好嘅價值觀,大家可以欣賞多啲佢付出咗幾多,佢每一日好刻苦鍛煉,打完之後要承受好耐嘅傷患,痛都係佢自己痛,示範咗一種好正面、好不屈不撓嘅精神,大家應該繼續支持佢。以我認識嘅Rex,幾多連勝對佢嚟講唔係最重要,佢真係有一個挑戰者嘅心,大家應該學吓。」





張繼聰認為賽果公正,又指曹星如示範了不屈不撓精神。互聯網圖片



謝安琪前晚於fb留言,指自己跟着曹星如也一起哭了。互聯網圖片




鍾意就快D Share啦!