掃呢頁CODE去手機

2017年10月12日 星期四

張達倫囝囝出世 改名叫「勁秋雞」 __,張達倫,

恭喜晒!憑無綫處境劇《愛.回家》中「嚴謹」一角成功入屋嘅張達倫,去年六月同太太陳鳳玲結婚,並喺今年四月宣布太太懷孕,今日張達倫在社交網站宣布太太為自己 ...


恭喜晒!


憑無綫處境劇《愛.回家》中「嚴謹」一角成功入屋嘅張達倫,去年六月同太太陳鳳玲結婚,並喺今年四月宣布太太懷孕,今日張達倫在社交網站宣布太太為自己生咗個仔,佢仲上載一家三口嘅照片,見太太精神唔錯,而張達倫就笑到四萬咁口,他留言:「勁秋(揪)雞出左(咗)世」而差唔多生得嘅賴慰玲都有留言送上祝福。

親手剪臍帶

其後,張達倫回覆東網指太太今次順產,BB仔重七磅多,他說:「所以媽咪都生得算舒服,我都有入產房剪臍帶,感覺好得意,就好似剪豬腸一樣。」問到為何叫BB做「勁秋(揪)雞」時,他笑言:「之前諗住叫大秋(揪)雞,但好似好粗俗咁,諗諗吓不如叫勁秋(揪)雞中文名仲未改,諗咗好多個都未諗到最好,英文名係Zachary。」張達倫表示之後會為劇集《再創世紀》開工,劇組都很遷就他,故時間分配上一點也不擔心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!