掃呢頁CODE去手機

2017年10月11日 星期三

被指同陳偉琪有染 王浩信:唔識呢個女仔 __,王浩信,陳偉琪,

王浩信又惹緋聞,今次女主角係陳偉琪。藝人王浩信出席活動,品牌送他一個刻上太太陳自瑤(Yoyo)英文名的手袋,問會否送給Yoyo,他說:「送手袋都係借花 ...


王浩信又惹緋聞,今次女主角係陳偉琪。


藝人王浩信出席活動,品牌送他一個刻上太太陳自瑤(Yoyo)英文名的手袋,問會否送給Yoyo,他說:「送手袋都係借花敬佛,想抽時間陪佢,不過我忙緊拍劇都理解。(佢鍾意手袋?)佢唔係太鍾意,平時都唔希望我送,甚至會反感,因為有時唔啱色同覺得唔實際。」王浩信直言平時甚麼都會送給太太,但希望在財政及精神上多點支持她:「佢照顧小朋友都辛苦,雖然我哋財政獨立,但我唔介意畀佢管。(佢係咪好慳家?)係,佢聲稱自己係智慧女神。」

對於有報道指他與「無綫咪神」陳偉琪有染,王浩信直言:「我唔知佢係邊個,唔識呢個女仔,希望大家唔好傷害其他人。(拍《溏心3》合作過?)佢應該唔係我條線,冇同場合作過。(係生安白造?)我覺得傳媒寫我多人睇OK,但唔好傷害其他人。(好多桃花?)希望桃花可以轉為Fans力量,呢件事都無中生有,喺呢行咁耐我明白,但唔好傷害其他人。(唔使解畫?)唔使」

王浩信表示近排要為女兒入小學面試作準備:「要度期,第二輪面試要父母一齊去,要表達最基本誠意畀學校,要互相配合,希望兼顧到工作同小朋友嘅嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!