網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月22日 星期日

嘉賓千嬅:我明年可能退休 C AllStar紅館騷後休團爆肌輪流喊 __,C AllStar,楊千嬅,千嬅,

嘉賓千嬅:我明年可能退休CAllStar紅館騷後休團 爆肌輪流喊娛樂要聞七年前加入樂壇的四人男子組合CAllStar,今日開始將休團各自獨立發展,前晚 ...




嘉賓千嬅:我明年可能退休

C AllStar紅館騷後休團 爆肌輪流喊

娛樂要聞








七年前加入樂壇的四人男子組合C AllStar,今日開始將休團各自獨立發展,前晚他們在紅館舉行休團前最後一個演唱會,成員On仔台上除衫爆肌饗歌迷,到尾聲時更因不捨而爆喊。擔任嘉賓的楊千嬅笑言:「可能我明年就退休。」着四子早日再合體。



C AllStar前晚在紅館舉行休團前最後演唱會後,今日開始各自獨立發展。

由梁釗峰、陳健安(On仔)、吳崇銘(King)和何建曦(Jase)組成的四人男子組合C AllStar今年初在「勁歌金曲頒獎典禮」上,宣佈完成本月「生於C AllStar」紅館演唱會後,將暫別樂壇各自獨立發展。前晚四人在紅館舉行首場演唱會,隨着昨晚舉行完尾場後,四子今日開始將各自獨立發展。





擔任嘉賓的楊千嬅笑言自己可能明年退休,着C AllStar早日再度合體。



男子組合出身的丁子高(左一)、蔡一傑(右一)前晚來捧場。



江美儀撇低男友吳君祥與男友人睇騷。

望非最後一次

C AllStar前晚首場演出,吸引了蔡一傑、鄧小巧、狄以達、江美儀等前來捧場。成員Jase在四人投票中勝出可以打頭陣solo表演,繼而四子合體獻唱《樂天女孩》和《音樂殖民地》等歌曲,並謂:「其實C AllStar喺過去七年,最勁唔係攞咗乜嘢獎,而係喺廣東歌上面有好多新嘗試。」四子在台上落力又唱又跳,On仔更表演跳起一字馬落地動作,全場拍爛手掌。現場播出四子互講隊友感受,On仔謂:「單飛後,無論你哋失戀、失意、冇錢都可以搵我,但最重要唔好已讀不回,畀我知你哋喺線上,我煩過你哋女友。」

擔任嘉賓的楊千嬅跟四子合唱一曲《最後的歌》後,問C AllStar是否「唔做」,四子即澄清說:「唔係解散唔做,係休團。」千嬅聞言後說:「哦,係休團,不過你哋唔好休到我退休先出番嚟,可能我明年就退休,世事難料,人生喺唔同階段會發掘唔同嘅事,需要去珍惜,希望我第一次做你哋嘉賓,唔係最後一次,繼續做好歌畀大家聽。」On仔笑住回答:「總之你一日未退休,我哋都會唱落去。」



釗峰與On仔忍不住在台上爆喊。



On仔在台上除衫爆肌,跟女dancers大跳辣身舞,引得觀眾嘩聲四起。





On仔找超時數

之後輪到King化身DJ表演電子音樂,他笑說在紅館solo五分鐘電子音樂是他夢想。接着四子換上西裝褸唱medley,On仔不但跳舞時自摸下體,及跟女dancers大跳貼身舞,更脫下西裝褸赤裸上身騷肌肉,展示一雙麒麟臂,引得台下觀眾嘩聲四起。想不到爆肌勁歌熱舞後,On仔與三子合唱《此刻無價》時,竟忍不住爆喊淚流滿面,而身旁的釗峰亦控制不住擰轉面抹眼淚。原來四子事前講明誰人先喊的話,便要負責超時補錢,結果先喊的On仔要負責找數。

臨完場前,King與On仔感激歌迷支持,Jase則謂:「之前啲人講我哋拆夥不和,其實𠵱家係我哋感情最好嘅時候,將來大家可以做唔同嘅歌,音樂唔係只局限喺C AllStar裏面,總有一日我哋會返嚟見大家。」演唱會以《總有離開的時候》作終結,並於晚上11時半完騷。

採訪:馬建華

攝影:陳俊強








鍾意就快D Share啦!