網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月29日 星期日

嚇人咩!張珮汶孖男友峇里Chill住敷面膜 __,張珮汶,張家瑩,

前亞姐張珮汶(Grace)(原名張家瑩)與男友A先生日前到了峇里出席朋友的婚禮,期間二人齊齊到泳池暢泳,而Grace更上載她的火辣三點式泳衣照到社交平 ...




前亞姐張珮汶(Grace)(原名張家瑩)與男友A先生日前到了峇里出席朋友的婚禮,期間二人齊齊到泳池暢泳,而Grace更上載她的火辣三點式泳衣照到社交平台,但相片中只見其頭戴大草帽,未能見到其靚靚容貌。東網向她了解,原來貪靚的Grace正在敷Mask,故要男友幫她拍照避開正面,認真搞笑。事後她更公開敷Mask泳照,笑言:「我怕嚇親人,過兩日係萬聖節,我咁嘅樣真係好應景!」

去年曾被拍得與J先生拍拖的Grace,原來已另有新對象,今次與她同行峇里的男友A先生,二人感情一日千里,問到可有受朋友結婚感染?Grace稱:「我哋拍拖快一年,亦有結婚計劃,但未係依家囉!之前曾簽約王祖藍旗下公司想在電影方面發展,問正蜜運的Grace可會無心戀戰?她笑稱:「已經冇再續約,目前自由身,(有指祖藍兼顧不到旗下藝人工作?)其實係因為我太投入自己餐廳工作,所以冇乜接Job啫!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!