網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月7日 星期六

舊年先離婚!阿嬌新歡又爆有G奶「老婆」 __,阿嬌,鍾欣潼,

係G奶呀!鍾欣潼(阿嬌)認戀「醫界王陽明」賴弘國,終於破Dry!然而賴弘國雖然被爆離過婚,阿嬌依然話想同對方開花結果。賴弘國高大靚仔,仲要係醫生,自然 ...


係G奶呀!


鍾欣潼(阿嬌)認戀「醫界王陽明」賴弘國,終於破Dry!然而賴弘國雖然被爆離過婚,阿嬌依然話想同對方開花結果。賴弘國高大靚仔,仲要係醫生,自然討女生喜歡,有一名身材Big爆的G奶女生Wendy,於9月8日在fb甫與賴弘國合照,並且留言:「半年見一次老公,畢竟他事業做太大。」有指Wendy都係讀醫科,真係近水樓台?

不過Wendy之後fb在澄清同賴弘國只係學長學妹關係,佢話:「認識我的就知道我一天24小時都在開玩笑」她更強調跟男友感情好好,幫番賴弘國洗白。

而賴弘國透過任職的診所表示Wendy只是學妹,全冇感情瓜葛。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!