掃呢頁CODE去手機

2017年10月8日 星期日

曹星如:曹星如IG報平安 親自解釋裁判決定 __,曹星如,

香港拳王曹星如周六喺「王者對決3」以點數勝出,不過佢左眼傷勢令到全港市民擔憂,Rex今午就喺個人Instagram報平安,並且好詳細咁解釋番比賽期間受 ...




香港拳王曹星如周六喺「王者對決3」以點數勝出,不過佢左眼傷勢令到全港市民擔憂,Rex今午就喺個人Instagram報平安,並且好詳細咁解釋番比賽期間受傷到終止比賽嘅情況。曹星如留言如下:

「我係(喺)度同大家報個平安先😬我已經返到屋企啦😀昨天經過醫生嘅檢查,冇咩大礙💪🏻要等啲腫消,起碼兩星期🤔。

琴晚留院觀察嘅時候,我睇左少少網上面嘅留言,大家好似有少許疑惑🤔,我希望可以解答到各位🙂。我個傷係因為第二回合,被對手的頭部猛烈撞擊而引致的🤕,而且之後每個回合我都感覺佢不斷腫脹,視野越來越細。由第四回合開始,註(駐)場醫生係(喺)每一個回合都會上擂台邊檢查,問我:「睇唔睇到野?可唔可以打落去?」我同教練都即刻回答:「冇問題!可以繼續!😠🔥」打到第六個回合打打下,台上裁判突然暫停,叫註(駐)場醫生檢查傷勢,再一次問我:「睇唔睇到野?」我答:「冇問題!可以繼續!🔥」直到打完第7回合,休息時間,醫生再次檢查,今次醫生一望我,就不停搖頭!沒有問我問題,直接講:「隻眼已經不能夠打開」同裁判商量,決定終止比賽!

當下,我立刻爆出一句「Sh*t😨」開始崩潰了。

因為我同教練在沒有棄權,並因傷勢嚴重的情況下終止比賽,所以我們進入計分判決。

#左眼打不開 #大家放心我無事 #真係要好好休養一番 #期待好返食番餐」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!