掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

謝安琪推Job失百萬 秋後復工追數 __,謝安琪,

中秋佳節,張繼聰昨日趕返港與太太謝安琪及一對寶貝慶祝,人月兩圓!
謝安琪推Job失百萬秋後復工追數中秋佳節,人月兩團圓。身在內地拍戲的張繼聰昨日專程返港,與太太謝安琪及一對寶貝子女共度中秋。首次參加「中秋P」的幼女張 ...


謝安琪推Job失百萬 秋後復工追數

中秋佳節,人月兩團圓。身在內地拍戲的張繼聰昨日專程返港,與太太謝安琪及一對寶貝子女共度中秋。首次參加「中秋P」的幼女張靖玩「快閃」,出巡十分鐘便急急回宮!全職湊女的謝安琪積極收身準備復工,自言為湊女推掉不少廣告及商演,損失逾百萬厚酬!

自今年3月誕下女兒張靖(Karina)後,歌手謝安琪(Kay)一直深居簡出,專心照顧子女,搵奶粉錢重任全交由丈夫張繼聰,而工作多到冇停手的阿聰亦不負所託,8月時更以千萬酬勞加盟蕭定一旗下。前晚迎月夜,老公不在身邊的Kay帶同一對仔女參加由屋苑所舉行的中秋派對,焦點所在當然是小女王Karina,但首次去「中秋P」的Karina出巡只有10分鐘,便要急急回宮!

「價錢比生BB前仲高!」

Kay在社交網分享一家三口參加派對的照片,並留言「爆料」指Karina本來「腳仔撐撐有啲威勢」,但因很多鄰居上前打招呼及合照,Karina見群情洶湧便開始喊,最後惟有留下兒子跟鄰居繼續玩樂,兩母女急急腳先返家!相中的Karina受驚後一臉楚楚可憐,眼濕濕兼嘴扁扁,獲不少網民讚她可愛!

Kay昨日接受本報電話訪問時笑言不想難為女兒,見她喊便離開:「鄰居見到佢都哄埋去話:『喂!你成個張繼聰咁嘅?』佢係怕醜,因為開始認人,有人話咁反而係聰明,證明佢開始諗嘢識認人。」她又指雖愛吃月餅,但為減肥而盡量忍口:「當係試食咁用牙籤拮住、食一個手指尾咁細!因為坐月時補得太勁,搞到自己變肥寶寶,依家同標準體重爭10幾磅!我肥極都面尖尖呃到人,但個肚皮仔要加油,朝朝跑步!(趕住復工?)生完想重整吓,嚟個乾坤大挪移,借呢個機會認真做運動,人生Fit一次!」

現做全職媽媽的Kay表示由懷孕至今,一直獲不少商演及廣告商以甘詞厚幣力邀,為湊女至今已推掉至少七位數字收入,認真肉痛,又透露最快兩個月後正式復工,她說:「日日都有好多(邀請),唔係講笑!佢哋透過Facebook、Email等渠道,無孔不入咁搵我,價錢比生BB前仲高,可能大家少見咗我,願意付出好多,有時諗係咁推都肉赤!有啲我推咗三、四次,但佢哋係咁Keep住問我幾時可以。(推咗七位數?)嘩!真係有!之前有人搵我影嘢,但唔啱時候,因為餵人奶、補身補到脹卜卜。拍廣告嘅話,最快都要一、兩個月之後。(價高者得?)睇誠意同質素多啲。」

  • 放大圖片
謝安琪帶子女到中秋派對玩番晚,吸引不少街坊合照。
  • 謝安琪帶子女到中秋派對玩番晚,吸引不少街坊合照。

阿聰撲返港 護「前世情人」

至於張繼聰昨日凌晨5時許趕返香港開工,晚上便與家人歡度中秋節,並在寓所內影全家福,牆上貼滿子女成長照片,非常溫馨!對於Karina現身「中秋P」玩得僅10分鐘,他說:「一定會有怕生保嘅過程,女仔有啲矜持係好!唔好邊個埋嚟都無任歡迎,男仔可以開朗啲。下次唔使驚,爸爸保護佢!囡囡好黐我,終於明白『前世情人』呢句說話。今晚除咗同老婆浪漫食飯,都要同囡囡慶祝中秋,嚟緊呢兩個月都係兩部電影疊住,中港兩地走。」

愛女張靖怕生保爆喊,返到屋企仍眼濕濕兼嘴扁扁,Kay即刻錫番!
  • 愛女張靖怕生保爆喊,返到屋企仍眼濕濕兼嘴扁扁,Kay即刻錫番!
謝安琪現正積極收身準備復出,歌迷又可大飽耳福。
  • 謝安琪現正積極收身準備復出,歌迷又可大飽耳福。

採:音樂組

文:專案組






鍾意就快D Share啦!