掃呢頁CODE去手機

2017年10月19日 星期四

同片女星JuJu被邀上房 港監製講明要「關係」 __,

JuJu大爆曾有監製飛擒大咬,要求與她發生關係。
同片女星JuJu被邀上房港監製講明要「關係」武打女星陳鈺芸(JuJu)於2014年參演HarveyWeinstein有份監製的電影《臥虎藏龍:青冥寶劍 ...


同片女星JuJu被邀上房 港監製講明要「關係」

武打女星陳鈺芸(JuJu)於2014年參演Harvey Weinstein有份監製的電影《臥虎藏龍:青冥寶劍》,她接受本報訪問時表示自己未被Harvey性侵,但曾被邀上房傾劇本:「我有聽過佢啲傳聞,所以接觸佢都特別小心,我哋有搭膊頭、擁抱錫面,但都係西方禮儀。有次佢話因為趕住開下個會,要求我去佢酒店房開會傾劇本,我要求佢助手在場,所以最後三個人喺房開會,而且佢知我識打功夫,冇要求其他嘢。」

她又透露曾有香港監製要求與她發生「關係」,更企圖強吻她,但被拒絕:「佢話同佢拍戲嘅演員個個都有『關係』,係我一個唔肯同佢有任何『關係』,我同佢講唔會為工作而有『關係』,呢樣嘢唔係生財工具,我覺得上咗床就冇價值。」她直言做女星要學會保護自己,在適當時候說「不」及行開,以免受傷害。

JuJu(右一)曾被Harvey(左二)邀上房,幸全身而退。
  • JuJu(右一)曾被Harvey(左二)邀上房,幸全身而退。





鍾意就快D Share啦!