掃呢頁CODE去手機

2017年10月18日 星期三

美國登台 曹永廉孖Kenny G表演勁興奮 __,曹永廉,

有咩開心得過生日可以同偶像一齊過?無綫藝人曹永廉(阿廉)現時於美國登台中,日前已開始作多場登台表演的他,前日16號是他的53歲正日生日,故香港時間及昨 ...


有咩開心得過生日可以同偶像一齊過?


無綫藝人曹永廉(阿廉)現時於美國登台中,日前已開始作多場登台表演的他,前日16號是他的53歲正日生日,故香港時間及昨日的美國時間,現場觀眾都替他唱歌切蛋糕慶生,相當熱鬧!阿廉開心謂:「今日做咗第三場,仲同Kenny G同場,佢吹幾首我就唱幾首咁,今年嘅生日禮物就係可以同我偶像Kenny G合照,佢真係好nice。」

美國粉絲反應熱烈

阿廉又指今次最辛苦的是時差問題,很多時間好眼瞓,但現場獲眾多觀眾支持,即刻醒神晒,他說:「啲觀眾好開心、好熱情,佢哋都有睇到《超時空男臣》、《流行經典50年》同《公公出宮》,所以佢哋反應好熱烈!自己都好開心,如果每年嘅生日有工作就最好添!之後嗰幾日會做吓啲專訪同電台訪問,之後返港抖一日就會再去雲頂同家燕姐(薜家燕)、湯寶如開演唱會。」問到生日在港的小朋友有否表示時,他笑謂:「因為分隔兩地,所以唯有同佢哋玩視頻慶祝住先。

蕭正楠祝重振雄風

此外,阿廉的好兄弟蕭正楠亦於社交網站祝賀他,二人更隔空抵死互寸,蕭正楠留言謂:「10月16日又到了!全港熱烈祝賀老廉更年期依然老當益壯,但願重振雄風!去美國登台只有精叻永冇jet lag,唱歌唔走音,唔會畀人扔爛番茄!」而阿廉亦公然拿蕭正楠與黃翠如已婚的傳聞來開玩笑,他謂:「你隻蕉真係成熟咗,講嘢冇咁口臭,積到啲口德,結咗婚係唔同啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!