掃呢頁CODE去手機

2017年10月5日 星期四

假動作?王浩信回應婚變即做嘢 俾 like老婆 [壹週刊 - 1439] __,王浩信,M1,

好戲準視帝王浩信,回應婚變傳聞當日,眼腫腫兼笑容牽強。同你吟一吟假動作?王浩信回應婚變即做嘢 俾like老婆王浩信同陳自瑤婚變傳聞唔係新鮮事,今次加入 ...






好戲準視帝王浩信,回應婚變傳聞當日,眼腫腫兼笑容牽強。

同你吟一吟

假動作?王浩信回應婚變即做嘢 俾 like老婆

王浩信同陳自瑤婚變傳聞唔係新鮮事,今次加入蔡思貝,成件事立體晒。近年走暖男好老公好爸爸路線的王浩信,一如所料冇嘢爆唔認同老婆分居,只係話唯一對唔住老婆嘅事,就係太少時間陪家人,即係曲線表達婚姻狀況冇變。

不過有啲嘢,唔係你話好就係好,嗰日王生連結婚戒指都冇戴喎!平時好少 like老婆 ig嘅佢,嗰日即刻做嘢, like咗 YoYo個新 post。不過睇番 YoYo之前幾個 post,王浩信都冇 like過,有啲嘢,心照





冇戴婚戒

王浩信話就話同 YoYo婚姻狀況良好,不過佢連結婚戒指都冇戴。





有傳王浩信同蔡思貝拍完《踩過界》關係踩界,指兩人試過 lock門撐枱腳打邊爐,但王浩信事後否認。





15年,王浩信仲有 post同老婆慶祝結婚周年及生日嘅相,呢兩年連合照都未見佢放過。





平時冇乜 like老婆 ig嘅王浩信,回應完婚變當日即俾 like補鑊,但之前幾個 post都冇 like過。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!