掃呢頁CODE去手機

2017年10月14日 星期六

Like咗鬧吳若希留言 林穎彤澄清:冇做過 __,吳若希,林穎彤,

吳若希(右)張相有網民留言「臭x」,林穎彤竟然Like咗,但佢就話冇咁做過!人妻吳若希(Jinny)日前為無綫節目《終極街頭魔法王》最後一集客串,同場 ...


吳若希(右)張相有網民留言「臭x」,林穎彤竟然Like咗,但佢就話冇咁做過!


人妻吳若希(Jinny)日前為無綫節目《終極街頭魔法王》最後一集客串,同場還有林盛斌(Bob)、林穎彤、甄澤權(Louis)等,當時眾人還高興地合影,Jinny更把照片放上社交平台跟粉絲開心Share,及後有網友卻以粗口留言「臭x」,沒料此時林穎彤卻Like了此留言。

林穎彤早前才宣布加入星夢做歌手,與Jinny可算是師姐妹關係,故此舉動實在有點摸不着頭腦,東網就此事求證林穎彤,她謂:「尋晚Louis都有問我咪按錯掣,但我瞓咗唔知,今朝問佢我都唔知咩事,冇咁做過,我唔會Like一個鬧我師姐嘅留言,我都即刻同Jinny主動講咗件事,亦同老闆何哲圖講咗,其實因為張相有我份,所以想like張相,可能就揩到嗰個留言」

穎彤更發誓不會如此傻,承諾日後會加以小心,更謂:「老闆知件事係誤會,Jinny都好明白,好多謝佢諒解,我真係無意咁做,完全唔知有呢個留言!(對師姐Jinny印象係點?)好好,好nice,之前公司見有打招呼,簽星夢後第一次見係《終》嘅拍攝,當日氣氛好好,有傾偈㗎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!