掃呢頁CODE去手機

2017年10月24日 星期二

驚現鬼剃頭 高Ling:身體有啲狀況出現 __,高Ling,高海寧,

高海寧真係要小心身體呀!藝人高海寧(高Ling)到尖沙咀出席新旅遊節目《森美旅行團》記者會。講到高Ling於社交網站上載一張「鬼剃頭」的照片,問到是否 ...


高海寧真係要小心身體呀!


藝人高海寧(高Ling)到尖沙咀出席新旅遊節目《森美旅行團》記者會。講到高Ling於社交網站上載一張「鬼剃頭」的照片,問到是否壓力大時,高Ling說:「都唔知係咪壓力大,但身體有啲狀況出現。開頭手心出汗,我諗會唔會係我虛?跟住髮型師幫我吹頭時見到我有甩頭髮,都甩到咁,我諗係壓力大。我喺馬來西亞整親尾龍骨,睇咗中醫順便問佢,佢都話壓力大,叫我放鬆啲。(會休息?)今個月尾先拍完電影,嚟緊台慶,跟住會開新劇。(供樓壓力大?)各方面對自己有要求就有壓力,但都要注意身體。」

至於男友鄧智偉有否關心她,高Ling表示:「大家好忙,自己照顧自己,好獨立。」又謂母親會煲湯水給她。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!