網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月30日 星期一

翠如演技遭狠批 袁偉豪Man爆抱不平 __,翠如,袁偉豪,黃翠如,

袁偉豪好Man呀!上星期啱啱播完嘅無綫重頭劇《使徒行者2》中黃翠如憑臥底「阿梅」一角成功搶鏡,佢以「洋葱式」演法喊出多種層次,就連同劇嘅「三哥」苗僑偉 ...


袁偉豪好Man呀!


上星期啱啱播完嘅無綫重頭劇《使徒行者2》中黃翠如憑臥底「阿梅」一角成功搶鏡,佢以「洋葱式」演法喊出多種層次,就連同劇嘅「三哥」苗僑偉都公開點名大讚佢嘅演技。不過翠如嘅演技近日就喺網上遭到狠批,仲拎埋之前喺《賭城群英會》中嘅佘詩曼同《幕後玩家》中龔嘉欣嘅爆喊位做對比添!

而於劇中同翠如有不少對手戲嘅袁偉豪睇到嗰篇報道後,就喺社交網晒咗張佢同翠如嘅合照,為對方抱不平,留言稱:「致……板主或編輯:黃翠如小姐是一位很用心的演員,本人跟她一起演戲很能夠投入而且一點也不覺得辛苦!即使閣下不懂得欣賞,也請不要作這樣的評論來傷害別人,不要製造這機會來鼓吹大眾一起去攻擊她。」之後袁偉豪仲hashtag指「他朝君體也相逢」,希望大家唔好傷害別人。難怪唔少網友都留言大讚袁偉豪此舉Man爆之外,仲力撐翠如演技有好大嘅進步!

其後,身為翠如好友嘅曹永廉同林盛斌亦有轉發袁偉豪嘅甫文,仲大讚翠如唔止係用心的演員,仲係一個好好嘅女仔嚟!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!