網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月29日 星期日

【多圖】陶傑初執導 識睇羅霖Mandy Lieu才是王道 __,陶傑,Mandy Lieu,Mandy,劉碧麗,羅霖,

講到陶傑,才子、節目主持、作家,傳媒工作者等,佢涉足嘅範圍,電視、電台以外,其實仲有電影。佢喺2014年推出佢首次執導嘅電影《愛‧尋‧迷》,主角係「美 ...




講到陶傑,才子、節目主持、作家,傳媒工作者等,佢涉足嘅範圍,電視、電台以外,其實仲有電影。

佢喺2014年推出佢首次執導嘅電影《愛‧尋‧迷》,主角係「美魔女」羅霖、Mandy Lieu,一睇卡士,就知有靚嘢睇!

古仔原本係想藉住3個兒時好友,相隔廿幾年經facebook搵番重聚,見證時代同人心變遷嘅內心嘢,但一般嚟講,就將個焦點放咗去嗰3個男仔同3女之間嘅不尋常情慾關係上,當年呢套戲嘅宣傳口號係「當權貴享有叫床的奢侈,為何你被剝奪呼吸的尊嚴」,係咪有啲「期待」……

飾演失婚闊太嘅羅霖,同演髮型師嘅關楚耀有感情線,性感造型唔在講,仲有泡泡浴場面,件事已經好香艷;至於Mandy Lieu,雖然演政客寂寞人妻,咪以為佢啲戲服變晒行政人員look就冇睇頭,陶傑好識為觀眾謀福利,安排Mandy Lieu着泳衣落水,佢上水嗰一下,令大家有緣見識Mandy Lieu 34C身材,呢啲「福利」,家陣想睇唔係咁易。



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(劇照) 關楚輝同羅霖有多場挑逗情慾場面(劇照) 羅霖喺片中盡晒好身材(劇照)
(劇照) 佢哋兩個啲情慾場面,係當年賣點之一。(劇照) (劇照)
(劇照) Mandy Lieu都唔輸蝕 佢同吳國耀(Christopher Goh)啲床戲都好激吓……
(劇照) (劇照) 金庸契女盛朗熙都有大膽床戲(劇照)

鍾意就快D Share啦!