掃呢頁CODE去手機

2017年10月26日 星期四

Miki抱大眼 B血拼 老公找數 [壹週刊 - 1442] __,Miki,楊愛瑾,M1,

半歲大的Luken似足爸爸媽媽眼大大,好精靈!同你吟一吟Miki抱大眼B血拼 老公找數同永安太子爺郭永淳(Edwin)一齊八年,楊愛瑾(Miki)終於 ...






半歲大的 Luken似足爸爸媽媽眼大大,好精靈!

同你吟一吟

Miki抱大眼 B血拼 老公找數

同永安太子爺郭永淳( Edwin)一齊八年,楊愛瑾( Miki)終於排除萬難,坐正做郭太。婚後唔夠半年,仲馬上幫郭家添丁,真抵錫!

早排《壹》仔撞到 Miki一家三口行 Gucci,入到鋪頭, Miki即刻丟低老公同阿仔,專心血拼。湊仔重任,就暫時交俾老公先喇! Miki愈揀愈投入, Edwin就有仔萬事足,抱住個仔又攬又錫,仲時不時望住個仔冧笑。

眨吓眼,已經半歲大嘅 Luken,眼仔碌碌,皮膚白雪雪,同爸爸餅印一樣,仲見人就笑,氹到班 sales姐姐鬼咁開心。

做咗人阿媽, shopping點少得阿仔嗰份, Miki揀咗頂藍色帽仔,即刻幫阿仔試戴。搞咗半粒鐘, Edwin簽卡找數,將阿仔交番俾 Miki抱, Luken仲手多多,狂扯阿媽頭髮,不過 Miki一樣笑晒任扯唔嬲,之後一家三囗行去上車返歸。





對住餅印仔, Edwin時不時肉緊錫錫。





早前一家三口行 Gucci入貨, Miki見到《壹》仔仲笑晒打招呼。







Miki掛住血拼, Edwin負責湊仔。





Miki揀咗藍色帽仔,即刻幫阿仔試戴。





俾阿仔扯住頭髮, Miki一樣唔反抗。





Luken半歲大, Miki在 Ig上載一家三口溫馨全家福。





嫁人做少奶奶, Miki時不時上載同囝囝的生活照,幸福到痺。





10月

Miki同 Kary自從傳不和後,每次「餅碎聚會」都三缺一。





6月

撰文:八珍

攝影、攝錄:李玄


鍾意就快D Share啦!