網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月30日 星期一

【做過樂壇小強女朋友】嫁張彥博臨門撻Q 裕美背夫搭上黃子恆 __,裕美,黃子恆,張彥博,

裕美大方承認同身高米九嘅外籍型男拍拖,其實只有30歲嘅裕美,出道至今,佢嘅情史都幾豐富。要講裕美嘅情史,最爆嘅就係去年六月,二人拍拖攬腰到街市買餸,裕 ...




裕美大方承認同身高米九嘅外籍型男拍拖,其實只有30歲嘅裕美,出道至今,佢嘅情史都幾豐富。

要講裕美嘅情史,最爆嘅就係去年六月,二人拍拖攬腰到街市買餸,裕美仲喺黃子恆西貢屋企過夜,被指背夫林恩浩(Jason)搞婚外情。當時三位當事人都選擇拍片上載至社交網交代事件,裕美喺短片入面講:「我係裕美,知道大家都好擔心我嘅近況,喺呢一度回應大家,我回應完之後我唔再作任何嘅回應㗎喇。喺2014年嘅年底呢,我同Jason佢發生咗一啲唔愉快嘅事,所以我哋就(有淚意)…關係破裂(垂首,沉默數秒)咁樣我哋都有去…去…去挽救呢件事,去搵一啲婚後輔導員,牧師啦,導師啦去傾,亦都嘗試努力去挽救呢段感情,但係都……」(新聞連結:http://bit.ly/2z2DHTH )

至於兩位男事主,Jason仲曾經拍片叫黃子恆出嚟承認鍾意裕美,黃子恆最後都冇龜縮,拍片交代話:「喺整件事件入面,我確實有錯失嘅地方,就係冇清楚了解,佢同佢先生嘅關係清楚咗未。裕美係一個好善良嘅女仔,我唔希望他日再見到佢嘅時候,仲係好似之前咁活喺陰霾之下,而係可以開心、愉快、安穩咁生活嘅一個女仔。」(新聞連結:http://bit.ly/2gTnYiT )最後呢次偷食事亦算告一段落。

除咗黃子恆呢段婚外情,裕美喺初出道嘅時候,就曾經同E-kids嘅阮民安拍拖之外,仲同陳柏宇傳過緋聞。但原來佢同「廢青」張彥博(亦係前組合「赤子」成員),原來亦同裕美有個一段情,而裕美仲差啲做埋張太㖭!

2011年,張彥博喺教會識咗仲未做人妻嘅裕美,二人仲影埋結婚相,盛傳好事近。當時裕美喺微博貼圖寫道:「我們的結婚相。」2011年2月,兩人出席教會活動「Love is.....Concert2011」,甜蜜拍照,又大談婚事及性事。裕美當時話婚期未定,但應該唔係今年嘅事,又直言:「信主後,我啲貞潔返咗嚟,雖然之前已經冇咗!」至於張彥博都甜絲絲謂:「追咗佢(裕美)好耐,05年首次見面,佢對我一直都忽冷忽熱。」

點知婚照曝光冇耐,裕美就俾人撞破同鼓手鄧應祈喺車廂激咀,有指當時裕美仲同記者求饒,不過一腳踏兩船事件,令佢同張彥博嘅婚事撻Q,而激咀男就扶正變做男友,佢哋拍拖兩年分手。

而最近一次同裕美扯上關係嘅異性,係今年4月,有傳大台高層樂易玲幼子Ryan,同比佢大8年嘅裕美去談心,仲被人見到Ryan捉住裕美隻手嚟貼住自己隻手,當時裕美話當對方係細佬(新聞連結: http://bit.ly/2viEOMK )。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(資料圖片) 30歲嘅裕美又有新戀情。(資料圖片) 初出道曾與阮民安拍拖。(資料圖片)
之後同張彥博拍拖。(資料圖片) 影埋婚照,可惜最後婚事撻Q。(資料圖片) 裕美後來被發現同鄧應祈喺車廂激咀(資料圖片)
(資料圖片) 13年12月同Jason舉行婚禮。(資料圖片) 又不時孖公仔咁晒恩愛。(資料圖片)
裕美被爆背夫到黃子恆家過夜。(資料圖片) 黃子恆拍片解釋事件。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!