網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月12日 星期四

阿Sa想同阿嬌一齊搞婚禮:可以慳番啲 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

阿Sa話男友石恆聰(圓圖左)同阿嬌男友賴弘國(圓圖左)一樣咁靚仔。女星蔡卓妍(阿Sa)出席時裝活動,對於與好拍檔鍾欣潼(阿嬌)齊齊蜜運,問她會否來個四 ...


阿Sa話男友石恆聰(圓圖左)同阿嬌男友賴弘國(圓圖左)一樣咁靚仔。


女星蔡卓妍(阿Sa)出席時裝活動,對於與好拍檔鍾欣潼(阿嬌)齊齊蜜運,問她會否來個四人約會?她坦言時間夾到都可以,又指已見過阿嬌的醫生男友賴弘國,問到對方是否很靚仔?她笑言:「幾好。(阿嬌男友靚仔,定你男友石恆聰靚仔?)唔好問呢啲。我見到拍檔開心我就開心。(啲人覺得賴弘國高調?)其他人講咩唔重要,最重係自己嘅感覺,呢個世界咁多人,又唔係同其他人拍拖。(有冇諗過同阿嬌一齊結婚?)以前有諗過,覺得個婚禮可以好大型,又慳番啲錢,而且大家嘅朋友大部分都一樣,可以一次過請晒,唔使分兩次。不過都只係幻想吓。(計劃結婚?)唔係,只係幻想吓,冇話一定,隨緣,今日唔知聽日事,最重要享受現在。(叫你男友都高調啲?)唔好講呢啲,大家方式唔一樣,而且佢(賴弘國)好高調咩?我唔覺得,都只係啲人寫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!