網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月27日 星期五

【So Sweet】城城噚日52歲生日 熊黛林晒綑綁老公相慶祝結婚一周年 __,熊黛林,郭富城,城城,

噚晚城城就帶住老婆方媛(Moka),同班波友一齊慶祝佢嘅52歲生日,真係SoSweet!(新聞連結:http://bit.ly/2i8atsi)過咗一 ...




噚晚城城就帶住老婆方媛(Moka),同班波友一齊慶祝佢嘅52歲生日,真係So Sweet!(新聞連結:http://bit.ly/2i8atsi )

過咗一日,即係10月27日,原來都係一個大日子,佢就係熊黛林(Lynn)同郭可頌嘅結婚一周年紀念日子(新聞連結:http://bit.ly/2hdLVi4 ),Lynn就好開心咁喺ig上咗兩張相,同大家分享吓佢嘅喜悅。其中一張相見到阿Lynn着住佢自家品牌「Devl」嘅運動服,同老公影相,見佢用一條運動跳繩牢牢咁綁住老公,留言話:「就這樣把你牢牢地綁在我身邊,一周年快樂」,文尾仲貼咗個心型貼圖,另一張相就係close up佢哋拖到實一實嘅手,真係睇住個mon都feel到佢哋有幾愛呀!

(ig圖片) 熊黛林今日同郭可頌結婚年。(ig圖片) 佢係ig上載咗兩張相,同大家分享。(ig圖片)
(ig截圖) 去年今日佢哋低調註冊結婚。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!