掃呢頁CODE去手機

2017年10月3日 星期二

【多戀事】Super Girls唔做女僕做女皇 __,Super Girls,女僕,

SuperGirls自爆「戀情」。組合SuperGirls(SG)最近推出新歌《女僕》,首次邀得黃偉文填詞,講述女生像「女僕」般不停向心儀男生付出,但 ...


Super Girls自爆「戀情」。


組合Super Girls(SG)最近推出新歌《女僕》,首次邀得黃偉文填詞,講述女生像「女僕」般不停向心儀男生付出,但在男生心中女生其實一點地位都沒有。

除成員Cheronna(吳嘉熙)外,其餘四女都坦言做過女僕,Aka(趙慧珊)表示喜歡照顧人的感覺,Heidi(李靜儀)亦謂很享受做女僕的過程,因覺得自己好似喺度拍拖咁,Jessica(蔡明思)則謂其實沒有人想做女僕或做兵,只是不知不覺陷入去,記得自己當時為了討好對方,更特地學整蛋糕:「整埋蛋糕送到去畀佢食,但點知佢一收到係『哦,食一啖囉』,之後就話要出去,叫我返屋企先,嗰刻我真係醒咗,覺得自己要有番啲尊嚴。」

自覺太天真太傻

Yanny(陳穎欣)指在某年情人節,她試過整朱古力送給男生,但有不太好的經歷!她說:「我以為嗰日我哋一齊去睇戲,但佢叫我返屋企先,我覺得自己好核突、好Cheap,朋友鬧到我狗血淋頭,我覺得自己太天真、太傻,但依家我已經成長咗。」

被男友當做工人

Heidi亦謂曾喜歡一個男生,但對方常常若即若離,後來聽到朋友爆料,指該名男生有與其他女生發展曖昧關係,故自己終於醒覺。聽到她們的分享,Cheronna愈聽愈嬲:「因為我有個朋友都係咁,個男仔一啲都唔保護同珍惜佢,佢喊到腫晒我都照鬧佢,『點解你咁唔尊重自己?』」她坦言沒試過做女僕,但試過拍拖時被男友當做工人:「佢叫我做乜都聽晒佢講。(最盡試過點?)佢唔鍾意我啲朋友,所以我冇咗朋友,但我覺得每個女仔都有自己地位同尊嚴。」

拍拖要坦誠相對

但Jessica亦謂因為做過女僕,才令自己懂得成長:「領略到呢個世界原來唔係你對人好,人哋就一定會接受,所以要更珍惜對你好嘅人。」現正跟夏雨兒子黃奕晨拍拖的Cheronna則笑言:「我話唔要做女僕,所以就調番轉做女皇,但其實冇女皇呢樣嘢,拍拖最緊要大家開心同坦誠相對。」

Aka爆50歲遇真姻緣

講到Cheronna及Yanny公開戀情,Aka坦言羨慕:「可以搵到一個穩定嘅同可以公開嘅伴侶係好幸福,唔使驚畀人影到或者講大話。(依家有冇人追?)冇呀!之前有,但已經畀我當做buddy(夥伴)。」聲稱單身的Heidi亦謂聽講澳門有個月老很靈驗,笑言她們可以一起去拜。Aka亦笑言之前有相士指她51歲才有真姻緣:「之後我再去問,有另一個話我真係要40尾50歲先有,搞到我好傷心。」

髮型:Galaxy@HAiR

服裝:emoda@ithk(Jessica), Snidel(Yanny), Lily Brown(Cheronna,Heidi)


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!