網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月11日 星期三

拖到實勁Sweet!吳若希慣咗叫Alex做老公 __,吳若希,

恭喜晒兩位!吳若希(Jinny)挑選10月10日、「十全十美」這日子與男友Alex(何兆鴻)正式簽字結婚!在唱片公司簽完字正式成為何太的Jinny與A ...


恭喜晒兩位!


吳若希(Jinny)挑選10月10日、「十全十美」這日子與男友Alex(何兆鴻)正式簽字結婚!

在唱片公司簽完字正式成為何太的Jinny與Alex十指緊扣,在下午五點三左右落樓,一對新人心情靚爆,Jinny着住套裝,而Alex就着了西裝,兩人邊行邊受訪。問到點解揀今日簽字?Jinny笑說:「好日囉!(十全十美?)係呀!(點解唔帶埋囡囡嚟?)佢攰呀,(簽字有冇喊?)冇,反而幾搞笑,因為一班朋友聚埋一齊!(慣唔慣叫Alex做老公?)OK,幾習慣。」Alex被問到簽字時可有對Jinny講愛的宣言?Alex放閃笑說:「日日都有。」Jinny笑說:「係咩?你同邊個講?」Alex笑說:「同個女講。」

之前Jinny講過年尾才簽字結婚,Jinny笑言十月已經是年尾。問到Alex求婚未?她笑言:「冇呀!」一臉尷尬的Alex說:「我唔會爭人嘢。」Jinny笑言可能結婚20周年時先會做,他們表示不會大事鋪張再擺酒,因為怕麻煩,但兩人會計劃明年在外地搞派對,他們說:「不過仲未知幾時,亦未知去邊度搞。(去歐洲?)諗緊,有幾個地方想去,但唔透露住,畀少少私隱我哋,畀個驚喜Jinny。」說罷兩人即登上保母車離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!