網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月31日 星期二

Whatsapp:傳錯免老尷 WhatsApp推新功能今可刪除訊息 __,WhatsApp,

WhatsApp正式推出撤回訊息功能。相信人人都試過喺WhatsApp聊天群組傳錯訊息,一個唔覺意傳錯不雅用語嘅訊息,咁就大鑊鳥!WhatsApp今天 ...


WhatsApp正式推出撤回訊息功能。


相信人人都試過喺WhatsApp聊天群組傳錯訊息,一個唔覺意傳錯不雅用語嘅訊息,咁就大鑊鳥!WhatsApp今天(31日)正式推出撤回訊息功能,用家只要把握「黃金7分鐘」,即可將錯訊息在所有人的WhatsApp內刪除。

新功能操作簡單,用戶一發現傳錯訊息,只要長按文字,便會彈出功能列,選擇「刪除」,然後再選擇「在所有人的手機上刪除」或「在我的手機上刪除」。惟此功能有一項缺點,是當刪除訊息後,對方會在對話框內看到「此訊息已刪除」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!