網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月14日 星期六

娛刺撈飯:馮盈盈唔扮淑女X噏 戒甩粗口嗒蝦條轉運 __,盈盈,馮盈盈,湯盈盈,

如果馮盈盈做MissSex~你又Buy唔Buy?!圈中好多藝人都有反叛史,馮盈盈亦唔例外,畢業於香港最高學府——香港大學嘅佢,未選港姐前不諳世事,喺社 ...


如果馮盈盈做Miss Sex~你又Buy唔Buy?!


圈中好多藝人都有反叛史,馮盈盈亦唔例外,畢業於香港最高學府——香港大學嘅佢,未選港姐前不諳世事,喺社交網N次用粗口抒發對社會現象嘅不滿情緒,成為港姐後自然就被網民起底翻舊帳,攞嚟鞭屍!獲封為「粗口港姐」嘅佢,完全顛覆港姐「美貌與智慧並重」嘅舊有概念。

字字珠璣研究蛋白質

經過一輪沉澱,盈盈粗口就戒咗啦,不過說話技巧就昇華到另一層次。佢犀利到無時無刻擘大眼都可以「X噏」,咪誤會「X」係粗口,「X」充滿無限變化,係代數名詞,彰顯佢講嘢嘅層次隨時可去到異次元,聽到你一頭「問號」,問你死未!

我Nuts哥有日喺網上見到一段網友幫盈盈輯錄嘅「X噏」大全短片,唔係講笑,佢語無倫次嘅境界已去到一個點,但係只要大家認真細嚼,不難發現盈盈對兩性關係嘅研究,其實可以結集成書,字字珠璣,如珠落玉盤,攞埋性愛Ph.D(博士學位)亦絕不為過……

點解咁講?我Nuts哥就喺度Show畀大家睇吓「盈盈語錄」啦(P.S認真人士勿入)。佢除咗講過「喜歡研究蛋白質」呢句金句外,喺節目《#後生仔傾吓偈》,盈盈同一班後生KOL講「零壹啟示」,就爆發小宇宙話:「每個人取向都可以係0同1,有啲人選擇做0去接受1,達到完美合體同和諧嘅平衡狀態!」嫌「0同1啟示」太過Spiritual ?盈盈喺同一節目亦曾大晒營養學造詣:「我平時都鍾意食吓香蕉、桃……蝦條都鍾意!」此話一出,就連轉數出名快嘅拍檔陸浩明都瞠目結舌,頭髮亂了!

師姐師妹靠邊企

喺呢個人人做KOL、鍵盤戰士嘅批判年代,雄性動物就係鍾意呢位港姐冠軍夠Point Of View,「擦邊球」踩界嘅行為藝術夠真、夠亂咁嚟,絕對冇矯揉造作扮淑女、扮矜持。

相比起今屆出爐冠軍雷莊𠒇,同網民嘅互動係化玉帛為干戈,一副「I Don't Care !」嘅嘴臉同盈盈嘅「X 噏」神功簡直相隔十個馬利安納海溝咁深、咁遠,正所謂「彼竭我盈,故克之。」有「兜姐」做對比,自然更令網民受落。不過盈盈唔使同「兜姐」講多謝,因為「兜姐」只會回你一句:「I Don't Care !」

當師姐麥明詩轉去拍劇,向花旦之路邁進嘅時候,盈盈既然跳出港姐Pool,不妨Build Up自己做「Miss Sex」,開個節目「X噏」兩性關係,開班授徒教絲打「X噏」,可倣效美國名嘴艾倫迪珍妮絲主持嘅《The Ellen DeGeneres Show》,將節目變成《The Crystal Sex Show》,做名嘴好過做花旦啦,係有得諗喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!