網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年10月21日 星期六

【屋企老婆最惡】詩詩爆甄子丹係Yes Man __,子丹,甄子丹,

甄子丹夫婦坦承對於阿女進軍娛樂圈採取唔積極嘅態度。「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩拍拖現身時尚雜誌酒會,透露仔女暫交外父外母照顧。甄子丹笑說:「老婆成日 ...


甄子丹夫婦坦承對於阿女進軍娛樂圈採取唔積極嘅態度。


「宇宙最強」甄子丹與太太汪詩詩拍拖現身時尚雜誌酒會,透露仔女暫交外父外母照顧。甄子丹笑說:「老婆成日complain話我冇帶佢出去玩,話冇時間陪佢。我依家忙拍電影,下月會開一套,會忙到過年,聖誕應該喺出面過,老婆plan咗出埠,希望到時同劇組請到假,得閒就join。」

唔想阿女咁快入行

講到早前有不少人睇中兩人現年13歲的長女甄濟如能歌善舞,想斟她入行,子丹說:「傾咗幾年唔積極,小朋友仲細,我又冇將個大門打開。」詩詩透露女兒有參加學校合唱團及參加音樂劇,又喜歡彈琴。本身琴藝出眾的子丹,表示太太也達8級鋼琴水平,相信女兒亦有遺傳。

夫婦一凹一凸

提到荷李活爆出淫魔監製Harvey Weinstein,會否覺得娛樂圈太複雜?子丹說:「行行都複雜,行行要自律,睇父母點教同埋佢個人係咪檢點。」詩詩表示自己媽咪自細教她們無論去哪裹都不要獨自行事,她說:「因為有時唔係你嘅問題,係對方嘅問題。(到時你做女兒嘅經理人?)唔想做經理人。(個女唔畀你做?)我同阿女關係好好,已經喺屋企做惡嗰個,唔想大家傷感情,爸爸就係『Yes Man』。」不過子丹卻說:「太太講就咁講啫!到時可能跟足個女24小時。不過好彩嘅,好多auntie都好鍚阿女。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!