網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月22日 星期三

【矚目星二代】12歲已擁有「九頭身」 琦琦盼囡囡天橋行騷? __,琦琦,

任達華同琦琦嘅寶貝女任晴佳(Ella)遺傳晒父母優良基因,除咗樣子甜美,12歲已擁有「九頭身」,絕對有條件繼承媽咪衣缽,行騷做模特兒。今日琦琦喺微博透 ...




任達華同琦琦嘅寶貝女任晴佳(Ella)遺傳晒父母優良基因,除咗樣子甜美,12歲已擁有「九頭身」,絕對有條件繼承媽咪衣缽,行騷做模特兒。

今日琦琦喺微博透露噚晚同老公任達華去咗上海睇Victoria's Secret(VS)嘅內衣騷,上載咗幾張同老公及朋友嘅合照,留言:「與老爸,老公,好朋友一起熱熱鬧鬧看維密秀,起初最想看的是我的小Ella,只可惜女兒12歲未成年,加上上課,結果是因為女兒,我們全家都聚集在一起看騷,中國第一次,天使們實在太美了!」有網民都留言話好想Ella繼承媽媽衣缽,留言﹕「期待N年後看到你家小公主走上維秘(VS)舞台。」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

琦琦話12歲嘅囡囡未能上天橋行騷,覺得有點可惜。 (微博圖片) 琦琦同任達華噚日一齊去睇內衣騷。


Ella樣子標誌,絕對係星二代中嘅矚目新星。


鍾意就快D Share啦!