網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月18日 星期六

子丹13歲女晒巨Sing風範 網民激讚冇得輸 __,子丹,甄子丹,

「宇宙最強」之女年紀輕輕已經咁叻,大個真係不得了呀!尋晚「宇宙最強」甄子丹就同太太汪詩詩出席慈善晚宴活動,子丹就透露13歲女甄濟如(Jasmine)會 ...


「宇宙最強」之女年紀輕輕已經咁叻,大個真係不得了呀!


尋晚「宇宙最強」甄子丹就同太太汪詩詩出席慈善晚宴活動,子丹就透露13歲女甄濟如(Jasmine)會為慈善獻聲,而今日詩詩就喺Instagram上載阿女喺台上高歌嘅片段,網民都一致留言大讚「Amazing」(出色)、冇得輸呀!

Jasmine揀選咗已故國際天后雲妮侯斯頓(Whitney Houston)嘅經典歌曲《Greatest Love Of All》嚟唱,雖然詩詩就話阿女好少有機會表演,但係片中嘅Jasmine非常有台型,完全冇怯場,簡直係「高音準、中音甜、低音勁」,甚有巨星風範,啲留言全部都係好評,讚Jasmine又靚又叻,話佢係「Super star」,而詩詩就留言話為阿女感到驕傲,子丹都話:「I’m a proud dad!」果然基因強大呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!