網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月2日 星期四

好友猝逝 打擊湯寶如一度封閉:復出主持救咗我 [壹週刊 - 1443] __,湯寶如,M1,

探熱針好友猝逝 打擊湯寶如一度封閉:復出主持救咗我46歲的湯寶如,今年初回歸樂壇兼幫大台主持音樂節目《流行經典50強》,一副戰鬥狀態,仲食住個勢十一月 ...






探熱針

好友猝逝 打擊湯寶如一度封閉:復出主持救咗我

46歲的湯寶如,今年初回歸樂壇兼幫大台主持音樂節目《流行經典 50強》,一副戰鬥狀態,仲食住個勢十一月開埋個唱。積極的湯記,原來經歷過好友猝逝,不堪打擊下無法工作,影響生活。

【嗰段時間,唔想食嘢,唔想講嘢,唔想工作。】

睇醫生、靠畫畫治療,《流行經典 50強》亦成為她的救星。

失去生活動力

年前湯記因相識數十年的老友突然離世,遭受打擊下,她一度對一切失去動力,將自己封閉。

湯記說:「我個好朋友因心臟病,走得好突然,我接受唔到,好唔開心,嗰排成個人情緒低落到唔想食嘢、唔想同人講嘢、失眠,甚至連工作都唔想做,呢個狀態維持咗半年。」湯記說。

男友察覺湯記唔對路,勸她及時求醫。她說:「醫生話我患上輕度抑鬱,好在係初期,我一向以為自己好樂觀,冇諗過好友離世會令自己跌低晒,醫生鼓勵我要出去接觸人群,就可以慢慢冇事。」





主持除成為她的治療,更令她復出唔夠一年,可以在 11月中,於九展舉行「獨愛音樂 25周年演唱會」,一切是她意料之外。





一度封閉的她,靠畫畫治療。當時的畫作反映痛失知己好友後,對人生的迷網。

主持工作助治療





《流行經典 50強》成為湯記的心靈救星,原本只答應主持四集,結果一做就半年。

《流行經典 50強》的出現,變了救星。「咁啱有人搵我主持呢個節目,但十幾年冇返 TVB做主持,加上拍住家燕姐、小田哥,真係有啲壓力,不過最後都決心要走出嚟。一路做一路見番班舊朋友,心理上係一個好好嘅治療。」「復出」主持同時,湯記亦靠畫畫,幫自己走出失去好友的傷痛。一直只計劃出碟的她,結果變成開演唱會。

只想出唱片

「本來無打算開騷,後來有公司提出,問我要唔要考慮開個演唱會紀念一下,話晒今年係出道 25周年,如果唔係就好似嘥咗個機會,所以就即興着手搵場地,仲要我哋係 waiting list,五月先落實有場地。」由好友猝逝到克服情緒低落,更珍惜一切的湯記,說開完個唱會投放多點時間給家庭。





入行 25年,湯寶如曾經好索㗎!





情緒低落期間,幸得男友察覺,力勸她睇醫生。兩人一起十多年,育有一個今年十歲的寶貝仔。





為個唱積極備戰,湯記頻頻做瑜伽 keep fit,又罕有地在 fb開 live同粉絲傾偈,重回開朗。

撰文攝影:娛樂組 


鍾意就快D Share啦!