掃呢頁CODE去手機

2017年11月23日 星期四

「限奶令」愈禁愈反 [壹週刊 - 1446] __,M1,

朱晨麗cup數稍遜,但皮膚白滑,十分省鏡。探熱針「限奶令」愈禁愈反台慶一向是女藝人晒波好時機,可惜今年大台下「限奶令」,令cup數強勁的高海寧及張秀文 ...






朱晨麗 cup數稍遜,但皮膚白滑,十分省鏡。

探熱針

「限奶令」愈禁愈反

台慶一向是女藝人晒波好時機,可惜今年大台下「限奶令」,令 cup數強勁的高海寧及張秀文,巨胸無用武之地。不過後起之秀邵珮詩及莊思敏,一個是維他奶後人,一個是拿督女,兩個無懼禁令,一於 deep V到肚臍,邵珮詩出動八字波最搶鏡,令中門大開的朱晨麗都給比下去。

邵珮詩出八字波撼贏朱晨麗莊思敏





邵珮詩唔聲唔聲嚇你一驚,八字波一出,誰與爭鋒!







張名雅生完 BB依然 keep到一副好 body,做了人妻都咁搏,是觀眾之福!

儘管下了「限奶令」,麥明詩、楊卓娜、沈卓盈及人妻張名雅,個個都照樣谷胸上陣,無視政策。而沈卓盈更不經意𠌥低身,自製倒奶效果。不過觀眾都要多得這班唔聽話的女藝員,否則成個台慶仲有乜賣點!







一向愛騷胸的莊思敏,這襲黑色晚裝無甚驚喜。





十優港姐麥明詩,雖然谷盡微波,但吸睛度不足,有才卻無材,係輸蝕啲。





楊卓娜不但沒有「限奶」,更「爆奶」上陣,令人眼前一亮。

沈卓盈不經意𠌥低身整理裙襬,雙皮奶差點傾瀉而出,高招!





沈卓盈不經意𠌥低身整理裙襬,雙皮奶差點傾瀉而出,高招!

馬國明天然呆爆笑

食住《降魔的》個勢,馬國明繼續發揮天然呆本色,與阿 Bob扮《上海灘》的許文強及馮程程,傻戇表情觀眾勁 buy,就算跳舞跳到甩晒 beat,一樣獲網友力撐。事後他在 facebook,為自己解畫,話因為返內地工作,只得半日時間排練,所以跳得不好,他自嘲︰「如果可以帶俾觀眾歡樂都冇所謂,笑吓幾開心。」





馬國明與阿 Bob嘴到咁肉緊,最驚嚇嗰個應該是黃心穎。

志偉寸爆「限奶令」

不過做趣劇時,連曾志偉都玩嘢爆咗句:「今日有人帶支奶返嚟就俾人炒咗,因為限奶令俾人炒。」有吉士都要有分量才可以寸得起。其實以往台慶,乃女藝員表現人體奧妙展的最佳時機,令曝光率大增,今年突然下令「限奶」,真是玩殘唔少身材出眾又想出位的女藝員。

公司出「限奶令」後,不少女藝員乖乖遵守,高 Ling及胡定欣更包到上頸,認真聽話。唔露奶惟有轉玩露背、露長腿,露背組代表有陳凱琳及張曦雯,露腳組除了腿后陳敏之、張秀文都來湊熱鬧。而上位姐仔蔡思貝及劉佩玥,一個露膊一個細 V,露得含蓄。

高 Ling封胸嘥料



高 Ling真是聽話,不但「限奶」,簡直是密封身材!反而身材不算突出的姚子羚今回卻甚有睇頭。





13年,當年乃搏殺期,湯碗胸谷到上頸咁滯。





呢年去台慶,繼續夾死蟻。





15年,谷胸程度稍為收斂。





16年不過台慶表演,高 Ling就解禁谷胸。



「限奶令」下,胡定欣晚裝包到上頸,雖然服裝欠睇頭,但拖住緋聞情人陳展鵬,點都爭取到曝光率。





看蔡思貝及劉佩玥的晚裝,邊個保守邊個進取?一目了然。

骨精露背驚嚇









體重唔夠一百磅的陳凱琳,瘦骨嶙峋,毫無美感可言。







側面看,平胸加上兩隻冇肉的雞翼,唔知平時有冇「哽」親鄭嘉穎。





新進性感女神張曦雯,天生麗質皮膚白滑,凸顯背部線條美。





單文柔的背脊就吸引好多,加上有前有後,陳展鵬認真識貨。

露腿二人組







腿后陳敏之個衩開到咁高,真是一步一驚心。





張秀文收起巨胸,改為晒腿,即時跌 watt。

鄭俊弘解禁企筍位

幾個月前,鄭俊弘因為被揭背未婚妻偷食何雁詩,衰埋講大話,表面被放入雪櫃,但今回台慶卻安排他打頭陣,不僅可以獨唱幾句,在 50小生表演環節中,更企正第二排的中間位,與眾當紅小生並列,擺明車馬重新力捧。





50小生表演環節中,鄭俊弘安排在中間位置,在馬國明及陳展鵬後面,擺明是筍位。





鄭俊弘與女友何雁詩合照時,不但沒有親熱動作,還雙手插袋,公開得嚟又要避忌。





50小生表演環節中,鄭俊弘安排在中間位置,在馬國明及陳展鵬後面,擺明是筍位。

攝影:娛樂組


鍾意就快D Share啦!