網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月23日 星期四

我是蕩婦 [壹週刊 - 1446] __,M1,

坦白講我是蕩婦六年前,加拿大多倫多市一名警察到大學演講時公開表示:「女性要避免性侵,就不應穿得像蕩婦般暴露。」這句說話觸發民眾不滿及國際關注,衍生出「 ...






坦白講

我是蕩婦

六年前,加拿大多倫多市一名警察到大學演講時公開表示:「女性要避免性侵,就不應穿得像蕩婦般暴露。」這句說話觸發民眾不滿及國際關注,衍生出「蕩婦遊行」,目的是扭轉一種偏見,即婦女遭強暴因不檢點在先。三十八歲香港區遊行發起人 Angie Ng生長於保守家庭,曾在火車上被揶揄是「免費雞」,為爭取女性權益而站出來,令她榮登 BBC本年度「百大女性」。

我生於一個超級保守嘅家庭,屋企人喺我讀大學之前,要我十二點前返屋企,覺得女仔唔應該太性感,出嚟做嘢先可以識男朋友。不過自從我搞遊行之後,佢哋嘅思想俾我改變咗,唔會反對我企出嚟。

我父母幾十年前移民加拿大,我喺當地出世,大學同博士學位都係社會學。呢科影響我去參加唔同類型嘅社會運動,除咗女權運動,我仲參與爭取動物權益同環保議題嘅遊行。

大家經常喺香港,聽到啲好難聽嘅說話去形容女性,例如「抵你死」、「攞嚟衰」、「食得鹹魚抵得渴」,我覺得好難聽。如果受過性暴力嘅女性聽到,會更加難受。

我記得有次喺中文大學坐火車,有個外國男性朋友同我一齊,我冇著成點,但坐我隔籬一個香港男大學生,見到我同朋友就好大聲咁講:「呢啲咁嘅貨色喺大陸兩千蚊都有,玩成個禮拜都得」仲講咩「免費雞」、「醉酒雞」,當時佢唔係面對我講,係望另一邊,但好明顯係俾說話我聽。

如果有人冇著衫出街,我都會好奇望一望。但唔會好似一啲男人(平時睇女人)咁,用一種好唔尊重嘅眼光去睇,好似覺得人哋係一嚿豬肉,擺出嚟任人睇,人哋都會唔舒服。二○一一年,我參加咗多倫多「蕩婦遊行」,發現原來香港冇,於是喺香港嘗試舉辦,睇吓有冇人參與。

行咗咁多年,最有成效係見到一班每年都會返嚟參與遊行嘅人,傳媒亦愈嚟愈關注。入選 BBC百大女性當然好開心,其實我唔知邊個提名,突然有人通知我入選。我覺得好榮幸,因為可以令多啲人知道蕩婦遊行,最重要係大家嘅回應,令我得到更多肯定。

撰文:何紫

攝影:林金展

news@nextdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!