掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

內地官員司機點發達 [壹週刊 - 1447 - 財經] __,M1,

黃有龍被傳發跡前是一名司機,旁為他的影星太太趙薇。中環人語內地官員司機點發達影星趙薇由影壇走入股壇,既同馬雲相熟,又曾獲神秘富豪肖建華借錢;可惜高調總 ...






黃有龍被傳發跡前是一名司機,旁為他的影星太太趙薇。

中環人語

內地官員司機點發達

影星趙薇由影壇走入股壇,既同馬雲相熟,又曾獲神秘富豪肖建華借錢;可惜高調總會出事。最近佢同老公黃有龍,以龍薇傳媒收購另一家上市公司搞出個大頭佛,被內地證監會揭發涉空殼交易,仲有批投資者排住隊等索償。講番佢老公黃有龍,有內地媒體傳出,其上位之「路」是曾為前深圳市長許宗衡做司機。

被指做司機「發達」嘅唔只佢,仲有中國平安董事長馬明哲,曾被指係招商局原常務副董事長袁庚司機,而高銀地產老闆潘蘇通,就傳過曾幫韶關一名官員揸車,不過兩人都否認。內地揸車會發達?小宗一位打通內地人脈嘅老友話,內地官員司機,並唔係揸車咁簡單,根正苗紅,做到好多嘢。老闆約咗邊個食飯,同邊個高官熟絡,通通瞭如指掌,聽埋唔少資訊,甚至幫手處理。內地唔少人想巴結司機,都識做買一式兩份禮物,主子見兩份禮物一樣都會分一份俾司機「醒吓佢」!老友仲補充一句:「唔會送兩份現金,因為個官一定自己要晒!」

冼國林炮轟股壇長毛

由「冼師傅」冼國林做主席嘅第一信用( 8215),上週五遭證監會勒令停牌,話事件涉資料誤導。冼國林最為人熟悉係詠春師傅,曾和英皇主席楊受成合資電影《葉問:終極一戰》。此後佢運勢急轉直下,有傳向英皇財務借了一億五千萬元,被入稟追數,後來終於還晒。今年五月,第一信用被「股壇長毛」 David Webb點名為「 50隻不能買的港股」之一,九月份股價累跌八成,冼國林仲被斬倉。

小宗問過冼師傅,佢解釋係一場誤會,問題好快已解決,仲炮轟股壇長毛:「我考慮緊適當行動。我不明白佢點解話我係 50隻不能掂的股票?公司業績好,無話資產流失。第二,我相信全香港創業板得我一間有派息,一間咁正路嘅公司""我都想問吓長毛有咩理據!」會否同大股東、曹貴子做董事嘅康宏環球有關?佢就話:「 Friend就肯定係,識咗十幾年,但公司獨立運作根本唔需要佢理。」由曹貴子任副主席的康健國際醫療( 3886),本週一亦被勒令停牌,兩人認真同病相憐!





冼國林做主席的第一信用被證監會勒令停牌,冼國林豪氣說:「我唔需要任何人幫。」(林志謙攝)





曹貴子和冼國林同病相憐。

索羅斯門生開枝散葉

國際大鱷索羅斯嘅家族基金 SFM,早年落戶香港,惹來極大的狙擊憧憬,佢啲門生最近開枝散葉。任職八年嘅王大蔚( Dawei Wang)另起爐灶,設立聚焦亞洲股票的對沖基金。跟進公司文件顯示,王大蔚早於今年八月已辭任 SFM董事,並於十一月初加入思博資產管理(香港)。該公司於今年六月才成立,辦公室設於尖沙咀港威大廈。董事除咗報住跑馬地比華利山的王大蔚,仲有前高盛董事總經理、報住貝沙灣的朱地武( Zhu Diwu)。

王大蔚喺美國賓夕凡尼亞大學沃頓商學院畢業,主修金融學及房地產。 Intern時喺瑞銀做分析員,一畢業就入咗瑞銀,專睇房地產、住宿及休閒行業,後來轉投房地產投資公司 Rubenstein Partners,○一年再加入索羅斯家族基金,考察過多家 A股上市公司。 Dawei睇開地產,師傅又鍾意沽空搵食;今次自己走出來搵真銀,對香港樓市有無玄機呢又?





索羅斯的門生紛紛自立門戶,連其長子 Robert Soros今年亦已辭任 SFM的副主席兼總裁職位。(關永浩攝)





王大蔚是 SFM香港分部首批員工之一,加入索羅斯家族基金前,曾於瑞銀任分析員。

六嬸愛裝修買磚頭要 buddy陪





六嬸投資非常有眼光。(關永浩攝)

上星期人稱「六嬸」嘅方逸華病逝,享年 83歲,外界覺得消息好突然,但有鍾情睇公仔箱嘅金魚缸人士話,利孝和夫人要人攙扶,亦堅持出席無綫五十周年嘅台慶活動,做佢一年一度嘅切蛋糕工作,但卻唔見六嬸出席,可想而知當時佢嘅健康已經唔多妥。

六嬸膝下猶虛,大家都好關心佢過百億身家如何處置,但有同六嬸認識多年嘅老友話,老人家對生死睇得好淡,早已立下遺囑,相信好大部分跟番六叔嘅做法,將資金撥歸慈善,加碼做邵逸夫獎。

查實六嬸投資非常有眼光,佢嘅嗜好就係買磚頭,由於佢好信風水,覺得 TVB內有一位中層幾旺佢,於是將佢提升做 buddy,四圍去睇樓都帶埋呢位仁兄,覺得咁樣會有助佢嘅運勢,可以事半功倍。而六嬸最鍾意管裝修,投資嘅物業、商場和戲院都參與點裝修,其中佢自住嘅西貢大屋,除咗農曆新年休息三日外,幾乎日日都做緊裝修,事關佢認為裝修動土,喺風水上有利自己。

董事住堆填區變睡蓮





有位非執董竟報住「睡蓮」。

香港地好多人「憎人富貴厭人貧」,小宗亦唔例外,有鋪習慣睇即將招股嘅董事申報住邊度,大約知道佢嘅家底如何,南區或山頂嘅獨立屋見得多,即使地踎住公屋亦有見過好幾次,但玩到申報住「睡蓮」,真係第一次見。

有隻申請緊上市嘅建築股榮峰控股,有位非執董梁智偉申報住喺心曠神怡嘅「日出康城」其中一期,但其住址後面又括着係睡蓮。小宗不才,從未聽過香港有樓盤叫個咁有詩意嘅名,於是請教堆填區地產經紀,佢話印象派大師莫奈嘅名畫《睡蓮》(圖)就識,就算有都係臭蓮咁話。

話晒招股文件都有法律效力,唔知榮峰會唔會認真搞搞佢呢又?不過話分兩頭說,發展商嘅改名專員,亦可以從藝術角度出發,總好過「海之戀」、「愛炫美」吧?

本週圖片

真正白武士:貿發局一向有搞工作坊,近期咁流行「一帶一路」仲唔食住上咩?其中一個講座,請來「白武士有限公司」,分享點用數據去分析網上營銷效能。間公司由關廣智做董事,開咗業十一年,真正「開宗明義」。白武士專幫人起死回生,小宗都好期待講座嘅神奇功效!

撰文:宗菁華 


鍾意就快D Share啦!