掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

入行32年!姜皓文處男奪馬國最佳男配角 __,姜皓文,

姜皓文苦盡甘來,終於得到業界認同奪最佳男配角。《第一屆馬來西亞國際電影人年展》賽果揭盅,入行多年的姜皓文終於苦盡甘來,他憑電影《拆彈專家》奪得「最佳男 ...


姜皓文苦盡甘來,終於得到業界認同奪最佳男配角。


《第一屆馬來西亞國際電影人年展》賽果揭盅,入行多年的姜皓文終於苦盡甘來,他憑電影《拆彈專家》奪得「最佳男配角」,而何超儀則憑《無限春光27》奪得「最佳女配角」,狄龍更成為「終身成就獎」得主。至於冼國林執導的電影《我們的6E班》,雖然有陳欣妍提名「最具潛質演員奬」,冼國林自己也獲提名「新晉導演獎」,可惜兩項提名都未能勝出。雖然失落獎項,但他說:「今次入圍咁多個國家嘅出品,真係強敵當前呀,我哋小本經營有咁嘅成績,導演奬我入到三強都算有交代啦。今次能夠親身見證香港同業們得獎,我哋都好開心。」

對於奪得「最佳男配角」,姜皓文形容自己與馬來西亞十分有緣:「啱啱先喺度慶祝生日兼結婚18周年,我又喺呢度置業,其實我外公都係馬來西亞人。呢個係我入行32年第一個電影獎,好感恩。」

狄龍亦於頒奬禮上獲得「終身成就奬」,他於當地多位份量級嘉賓手上接過獎項,全場賓客掌聲雷動,身為狄龍師弟的冼國林亦相當欣慰。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!