網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月6日 星期一

【坐月睡衣派對】人母胡杏兒38歲生日 李施嬅:Baby Brendon太搞鬼 __,Baby,胡杏兒,杏兒,李施嬅,李詩韻,Angelababy,

今日係人母胡杏兒38歲生日,o依家有仔萬事足,主力湊囝囝「BabyLee」Brendan(新聞連結:http://bit.ly/2yMcO64),又要 ...




今日係人母胡杏兒38歲生日,o依家有仔萬事足,主力湊囝囝「Baby Lee」Brendan(新聞連結: http://bit.ly/2yMcO64 ),又要閉關坐月兼努力餵人奶,難怪杏兒都同好姊妹姚子羚講湊B比拍劇辛苦好多倍,之前子羚都話未見過Baby Lee,只係睇相,噚晚呢位「二契媽」姚子羚終於有得見。

一班胡說八道會成員胡杏兒、胡定欣、胡蓓蔚、李施嬅、黃智雯同姚子羚,噚晚去咗杏兒屋企搞咗個睡衣派對,個個着長袖睡衣,李施嬅喺facebook貼咗三張相,留言:「Happy birthday to 偉大媽媽Myolie,見到你完全充滿愛,完全付出給BB和身邊的人,有點心痛你的辛苦,但是很感動的。今年生日特別有意義,等我哋一齊陪你坐月啦。Baby Brendon實在太搞鬼,表情多多,見到一班契媽的坐月妝都無眼睇。」

李施嬅更打hashtag "Healthy and beautiful and happy always" 一班契媽以淡妝示人都依然咁省鏡,契媽當中只有「豹嫂」胡蓓蔚着短褲仔晒美腿。

子羚都有喺微博貼相,留言:「Happy birthday to our pretty and incredible sis MYO~ 今年妳嘅生日更加有意義~除咗有老公Philp…我哋~仲有Baby Lee呢位咁可愛嘅家庭成員,相信係妳最好嘅生日禮物我哋幾個噚晚終於親眼睇到妳做媽媽為自己BB~所承受的一切!真係好感動️,Proud of u..Myo!謝謝Philp為我哋準備呢個坐月驚喜睡衣派對。」

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



李施嬅facebook截圖 一班契媽以淡妝示人依然咁省鏡。facebook圖片
「豹嫂」胡蓓蔚着短褲仔晒美腿。facebook圖片 杏兒個蛋糕好靚呀。facebook圖片

鍾意就快D Share啦!