網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月2日 星期四

【噚日傳結婚】林珊珊細女晚上發聲明 宣佈與38歲崔建邦分手 __,珊珊,崔建邦,林珊珊,

林珊珊幼女野人(李怡)與崔建邦噚日先至俾周刊話佢哋計劃結婚(新聞連結:http://bit.ly/2hwKhIt),點知今日突然嚟兩個戲劇性轉變,首先 ...


林珊珊幼女野人(李怡)與崔建邦噚日先至俾周刊話佢哋計劃結婚(新聞連結: http://bit.ly/2hwKhIt),點知今日突然嚟兩個戲劇性轉變,首先係男方今午出席活動時,一口否認話:「相信好多人關心我嘅感情生活,呢個報道唔係真嘅。」又否認同野人拍拖,他稱依家自己係單身:「大家係好朋友,各自為工作努力。我銀行戶口個數目好細,要努力加油先。」但就承認見過林珊珊一、兩次面,但避談見家長詳情。

至今晚近8時,野人突然在IG出Post,宣佈同崔建邦和平分手!

唔通因為唔認佢係女友……吖?

野人表示,佢同崔建邦係和平分手,呢個決定係有共識,而分手原因不包括有第三者、或其他外在因素。野人又稱,係雙方經過商量協議之下,先至決定分開,停止這個關係。

野人又力撐崔建邦是一個「忠誠及充滿愛的人」,表示對他絕對信任,亦不相信對方會「偷食」。分手後,野人謂兩人會繼續互相支持。至於分手宣言的附圖應是她與崔建邦相攬的影子。

崔建邦於約20分鐘後,即近晚上8時半,也於IG出Post,承認分手。附圖是黃昏景色,他寫道:「這兩天看到很多關於我感情事的報道,很多謝大家對我們的關心,兩個人能夠走在一起,是緣份,就算結束了,感情仍在。很感恩能跟Tj一起走過這段路,她是一個心地很好,對生命有一股熱誠的快樂女孩,很感恩我們之間有過一段這麼快樂的回憶。有現在這個決定,其實大家心裏很難過。希望大家尊重我們的決定,不用胡亂猜測。很開心我們曾經擁有這一片天空。」

傳媒致電崔建邦及林珊珊,但一直未有接聽電話。

睇番野人IG,雖然佢未有透露何時協議分手,但一星期前就出ig post寫道:「A person who loves me back is on his way to me.

The right person for me will know who I am.I don’t have to convince anyone to love me. The right person will love me.」還在尋找她的Mr Right。



相關新聞:

【見過伯母一兩次】38歲崔建邦強調單身 冇計劃娶林珊珊細女

http://bit.ly/2inOJZw

【準外母好頭痕】冇腳雀仔終於停? 林珊珊細女30歲前嫁崔建邦

http://bit.ly/2xMWIGb

【獨家】一碗牛肉飯同女友兩份食 崔建邦:我窮吖嘛

http://bit.ly/2iovfEk

甩嘉莉暗交珊珊女 邦邦認愛護野人

http://bit.ly/2iUvfzC



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

野人ig 崔建邦ig 同崔建邦一齊之前,野人同組合廿四味成員陳偉雄(阿肥)拍拖多年。 (資料圖片)
西瓜與野人兩姊妹,各有各靚。 (資料圖片) 7日前的分手暗示? (野人ig)

鍾意就快D Share啦!