網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月28日 星期二

慘!算命只批到張國榮46歲 張綠萍勁心噏 __,張國榮,

張綠萍與張國榮姊弟情深。張國榮胞姐張綠萍因病離世令人惋惜,DJ車淑梅對友人離去深感哀傷,她接受東網訪問時表示,因與張綠萍同是傑青,大家有一個傑青的電話 ...


張綠萍與張國榮姊弟情深。


張國榮胞姐張綠萍因病離世令人惋惜,DJ車淑梅對友人離去深感哀傷,她接受東網訪問時表示,因與張綠萍同是傑青,大家有一個傑青的電話群組,不時有聯絡,但幾個月前,張綠萍退出了群組,車淑梅表示:「我哋都係傑青,佢係大師姐嚟,我哋有一個電話群組,佢成日都會用一啲好正面、好有鼓勵性既說話,嚟回應大家嘅留言,但幾個月前,佢退出咗群組,我私底下打畀佢,佢同我講因為病,所以要靜心調養,之後嘅聯繫,佢都係好正面,話身體一日比一日好!」

安慰細佬

車淑梅憶述故友,大讚張綠萍是一位很有正能量的人,做事積極,與弟弟張國榮的感情十分要好,當年張綠萍接受車淑梅電台節目《舊日的足跡》訪問,每當提到弟弟張國榮,張綠萍都黯然落淚,車淑梅表示:「佢喺節目入面,提及細佬張國榮的點點滴滴,雖然細佬離開咗咁耐,佢依然好掛住細佬,提到當年哥哥(張國榮)契媽曾經攞哥哥嘅時辰八字去算命,算到佢只係去到46歲,哥哥當時好擔心,當時,張綠萍安慰張國榮,可能你有更精彩嘅另一頁呢!講到呢度,張綠萍停咗好耐,係咁喊,好難過,對於自己細佬咁早走,好唔捨得。」

永遠優雅

談到張綠萍的處事作風,車淑梅大讚對方做事後積極之外,亦是一位很優雅的人,打扮永遠一絲不苟,外形比真實年紀年青,待人接物亦很窩心,會提醒年紀大了穿着一些舒適的鞋,對人無微不至。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!