掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

【我老公係發哥(6)】賭前作法? 發嫂先係女賭神:真係年年贏到開巷 __,發哥,陳薈蓮,發嫂,賭神,周潤發,

周潤發89年演出嘅《賭神》為佢嘅電影事業登上第二個高峯,佢演繹嘅賭神高進真係好鬼深入民心,風采至今仍然令人難忘,唔少影迷仲相信現實中嘅發哥真係賭神,可 ...




周潤發89年演出嘅《賭神》為佢嘅電影事業登上第二個高峯,佢演繹嘅賭神高進真係好鬼深入民心,風采至今仍然令人難忘,唔少影迷仲相信現實中嘅發哥真係賭神,可以喺賭枱大殺三方,乜鬼類型嘅賭都識,如果大家係咁諗就真係大錯特錯,其實真正嘅賭神唔係周潤發,係周潤發嘅老婆陳薈蓮!

點解會咁樣,原來發嫂後生嗰陣喺新加坡,跟佢爸爸學識唔少賭法,廿一點、話事啤、十三張、牌九、麻雀、大細都玩過,而且好有賭運同技術,聽聞發哥演賭神時都有向老婆取經,所以女賭神其實係發嫂,好,聽下發嫂自己講俾大家聽:「周潤發梗係唔係賭神,我先係賭神呀!因為年年我都有一班朋友喺新年就嚟我屋企拜年,咁食完飯大家會開賭局,我仲會做莊!幾粒鐘會輪流玩廿一點、魚蝦、大細等等,我真係年年贏到開巷!」

發嫂落場做莊,發哥又會否會落場玩一兩局呢?發嫂笑說:「唔會唔好啩!兩公婆賭,邊度好玩呀!同朋友玩好啲,其實佢唔賭嘅,因為冇興趣,頂多唔夠麻雀腳,新年就幫忙戥腳,唔玩就會幫我服侍啲朋友囉!咁上下佢就先行上房休息。倒返轉頭我就好有興趣研究,而且係好有賭運,譬如玩廿一點,成日攞到3條7喎!好似我有嗰個magic power去控制個牌,玩到興起時,成身出晒汗不特止,我仲企喺凳上面甩牌,大家係唔可以想像到我可以咁樣,朋友全部輸晒,佢哋真係想死,成班人鬧我一定係作法嚟,現場真係好開心,好多歡樂聲,所以新年賭一次錢幾開心㗎!」

採訪:陳月媚、倩宜

攝錄:卓振輝、廖達燊、吉吉

攝影:郭賢興、陳順禎

協力:林德雄

髮型:Byron Ho、Louis

化妝:Fiona To

場地提供:香港嘉里酒店

「我老公係發哥」:《蘋果》娛樂即時 X「娛果——蘋果娛樂」,10月30日起,逢周一至五刊登。

【我老公係發哥(1)】懷孕十個月女兒胎死腹中 發嫂堅持順產:我點都要經過呢個過程

http://bit.ly/2xybbWp

【我老公係發哥(2)】「我個女死咗喇!」發嫂冇坐月:發哥即刻帶我離港

http://bit.ly/2ie4zpq

【我老公係發哥(3)】發嫂爆發哥追女手法 日日寄PostCard晚晚追魂Call

http://bit.ly/2xEQAzu

【我老公係發哥(4)】結婚係驚喜 發哥曾表明:你要記住,我唔會娶你㗎!

http://bit.ly/2z52aFO

【我老公係發哥(5)】日付發哥幾百蚊零用 買樓興一炮過俾晒錢

http://bit.ly/2xTy7iY

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



真實版嘅賭神高進,原來對賭錢冇興趣架! 發嫂原來先係女賭神,勝利手勢好襯佢!
估都估唔到,高進原來係參考發嫂而來。(劇照) 有冇少少發嫂嘅影子?(劇照) 發嫂話發哥根本唔賭,頂多都係戥腳打幾鋪麻雀。(相片由受訪者提供)
發嫂自爆賭到興起,個樣係大家冇辦法想像得到。(相片由受訪者提供)

鍾意就快D Share啦!