掃呢頁CODE去手機

2017年11月23日 星期四

謝賢:81歲謝賢起腳教訓5歲細路 網民轟過火 __,謝賢,

大家又點睇?現年81歲嘅謝賢早前參與內地綜藝節目《寶貝的新朋友》,與一班小朋友大晒溫馨「爺孫情」,唔少網民都話估唔到鐵漢謝賢都有柔情一面。喺最新一輯節 ...


大家又點睇?


現年81歲嘅謝賢早前參與內地綜藝節目《寶貝的新朋友》,與一班小朋友大晒溫馨「爺孫情」,唔少網民都話估唔到鐵漢謝賢都有柔情一面。喺最新一輯節目預告中,因為小朋友一句不禮貌說話,謝賢當住鏡頭面前起腳踢小朋友的屁股,呢一腳火速引起網民熱議。

節目中謝賢與一位五歲的小男生做拍檔挑戰隔代教養嘅問題,當一班人去到一間小食店時,謝賢問小拍檔想食乜,小拍檔唔想食嘢冇反應又唔回答,謝賢就對住鏡頭慨嘆話自己個小拍檔成日都唔食嘢,小拍檔好似唔甘心畀謝賢咁話,立即大聲反擊:「今天一天到晚都是吃吃吃吃,是吃貨呀?」謝賢聽到小拍檔咁講,疑似不滿對方冇禮貌即刻起腳輕輕踢咗小拍檔屁股一吓,當時其他在場人士也嚇呆了。

後續發展如何就要等節目播出街先清楚,有網民就覺得無論小朋友點錯都唔應該體罰,仲話謝賢教小朋友嘅方法已經過時,不過好多有睇開節目嘅網民都讚謝賢一直對小朋友都好有愛心,就算小朋友扭計都會耐心說教,喺節目入面從來都冇亂對小朋友發脾氣,相信今次都係玩嘅成數多於體罰,仲話謝賢嘅行為只係表現出同小拍檔好Friend。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!