掃呢頁CODE去手機

2017年11月2日 星期四

Apple:iPhone X明日起攞機 256GB最新暗盤執$5600 __,Apple,iPhone,iPhone X,

有店舖已貼出回收iPhoneX的海報。(吳艷玲)有機嘅想愈升愈高,無機嘅食住花生等人炒燶。蘋果十周年版iPhoneX首賣日明日(3日)殺到,上星期成功 ...


有店舖已貼出回收iPhone X的海報。(吳艷玲)


有機嘅想愈升愈高,無機嘅食住花生等人炒燶。蘋果十周年版iPhone X首賣日明日(3日)殺到,上星期成功iReserve的朋友明早可到專門店取機。綜合手機業界消息,iPhone X收機價未如之前預計般「炒到癲」,但每部都有4000港元至5600港元利潤。最新暗盤價顯示,太空灰及銀色的256GB iPhone X 收15,500港元,比官方售價高5612港元,64GB版則收12,500港元。

旺角先達廣場一間手機店負賣人透露,自上周五(10月27日)接受預訂首日iReserve未夠3分鐘滿額後,訂單數目一周內急升一倍,至今已累計收到約200部機的訂單,但由於未知明日「賣家」取態,若他們叫價進取,他憂慮收唔夠機,故也未敢接受太多訂單。

對於最新暗盤價未如之前預計般每部賺萬萬聲,他指今次iPhone X至少炒足1個月,每部賺5000多港元一定不是高位,他向炒家教路稱:「256GB太空灰最受追捧,一個朝早可能已經唔同世界,唔使急賣嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!