掃呢頁CODE去手機

2017年11月9日 星期四

食詐胡 樂基兒肚扁未有 B [壹週刊 - 1444] __,樂基兒,基兒,M1,

Gaile同老公都有唔少共同嗜好,兩人一齊拍拖做Yoga。同你吟一吟食詐胡 樂基兒肚扁未有B樂基兒(Gaile)八月底再婚之後,同老公IanChu留喺 ...






Gaile同老公都有唔少共同嗜好,兩人一齊拍拖做 Yoga。

同你吟一吟

食詐胡 樂基兒肚扁未有 B

樂基兒( Gaile)八月底再婚之後,同老公 Ian Chu留喺香港定居

之前有傳佢肚凸凸似有咗,不過《壹》仔早幾日就見到佢同老公喺中環拍拖做瑜伽, Gaile著住一身窄身背心,見到佢明顯 fit番好多,肚仔位置好扁。之前講到明婚後會不設防造人,睇嚟 Gaile同老公都要加把勁,努力啲先得喇!





8月  Gaile同老公都有唔少共同嗜好,兩人一齊拍拖做 Yoga。





10月  Gaile著住同一件衫,但係效果就好唔同,八月時個肚脹卜卜,早兩星期就 fit番好多。

何國鉦設計《正義聯盟》系列

著名時裝設計師何國鉦( Dorian)一向瓣數多多,繼設計高級晚裝和婚紗後,最近更首次用電影《正義聯盟》中的 Super Heroes做靈感,設計了一系列 DC「 Justice League× Dorian Ho」服裝,一聽到係出自 Dorian手筆就以為好女人好晚裝款,唔係人人都 carry到?咁你就錯喇!成個系列包括運動套裝、手錶、背囊、襪同拖鞋等,總共有近百件產品,價錢大眾化由幾百蚊至幾千蚊不等,而且 Dorian係 Super Heroes嘅 fans,所以佢好開心今次呢個 crossover!





Dorian在蝙蝠俠系列中以黑色蝙蝠作標誌,並加入金屬線條營造強烈對比。





除咗服裝, Dorian更設計了一系列以神奇女俠為主題的手袋。





Dorian請來外籍模特兒親身示範一系列 Ready-to-wear時裝。





六款超級英雄手錶必定是 Super Hero fans收藏品之一。





Dorian在 Ig分享設計過程。

撰文:八珍

攝影、攝錄:李玄


鍾意就快D Share啦!