掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

唔捨得掉低BB!孫慧雪未收身唔敢全面復工 __,孫慧雪,

話就話收身未成功唔想做嘢住啫,其實孫慧雪最主要都係唔捨得個B多啲。藝人孫慧雪(雪雪)今年8月誕下囝囝Riley,今日正是囝囝出世後第一百天,阿雪在社交 ...


話就話收身未成功唔想做嘢住啫,其實孫慧雪最主要都係唔捨得個B多啲。


藝人孫慧雪(雪雪)今年8月誕下囝囝Riley,今日正是囝囝出世後第一百天,阿雪在社交網站上載為囝囝慶祝的照片,並留言說:「最重要是以後要健健康康、開開心心!無論任何事,爸媽都會在你身邊。」

阿雪接受東網訪問時表示未有特別為囝囝搞百日宴:「淨係簡簡單單兩公婆喺屋企同佢切蛋糕咋!(點解唔搞?)我哋諗住等佢大個啲先同佢搞生日,等佢識同啲小朋友玩先,所以依家簡單啲,因為佢未識玩。」她又坦言已習慣湊囝囝:「因為個模式已經觸摸到。(幾時全面復工?)我依家都唔捨得BB,佢見親我都好似嗒晒糖咁,好唔捨得喺佢咁細個就放低佢出去做嘢。」

雖然阿雪現時努力湊B,但原來亦開始「半復工」,間中都有接拍廣告:「每次臨出門口我都好唔捨得,出去做嘢之後都會飛奔返屋企,一返到去就即刻去睇佢。」她謂除要等BB大些才再工作外,另一原因是仍未成功收身:「我依家130幾磅。雖然好多人睇相話我唔肥,但其實我肥過以前20幾磅,我想減多啲,以最佳狀態再出嚟同大家見面。」此外,她又上載自己及囝囝的童年照作對比,還留言問:「唔似我咩?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!