掃呢頁CODE去手機

2017年11月4日 星期六

張繼聰感觸「廢柴」往事:害我嘅人係菩薩 __,繼聰,張繼聰,

張繼聰感觸發長文。藝人張繼聰(阿聰)在社交網Post出一張2009年度《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》嘅截圖,撰長文重提當年被嘲「廢柴老公」,當時他和太太謝 ...


張繼聰感觸發長文。


藝人張繼聰(阿聰)在社交網Post出一張2009年度《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》嘅截圖,撰長文重提當年被嘲「廢柴老公」,當時他和太太謝安琪(Kay)正同受情緒病困擾,只是在人前扮歡笑,其實有苦自己知。此Post一出,即引來網民熱烈討論。

多謝睇唔起佢嘅人

阿聰接受東網訪問時,指甫文時內心曾掙扎過:「有諗過好唔好講,但諗諗吓,那怕只有一個人咁啱睇到,對佢有啲安慰都好值得。」阿聰重提當年被肆意抨擊,感覺如被迫到死路,但之後又感激上了這次催化他成長的人生課堂,更多謝曾看不起他的人:「其實佢哋都係我老師,如果一個人好安逸,就唔會去諗其實人生係點,佢哋全部都係菩薩,甚至表面好似害我嘅人,佢哋令我成長咗。三十幾歲前有一段咁不平凡嘅經歷,學識好多嘢,幾抵!」

盡量搞笑冧妻

問太太可有被他的文章嚇一跳?阿聰表示太太沒被嚇倒,又指和太太的經歷是上天注定:「大家都要經歷咁嘅嘢,係呢個對手,先有咁嘅劇情,係悲劇定喜劇大家努力去演,我覺得係喜劇,盡量搞搞笑笑,等個老婆開心。」

大讚發放正能量

Kay接受東網電話訪問時,表示老公已發表了長文,以老公為先的她也不回應太多,但她坦言可分享的是:「總之我哋依家生活得好開心啦,多謝好多充滿祝福嘅留言,同埋有好多朋友睇完篇長文後,有好多感受,有啲朋友都覺得支持到佢走一啲難關。」她又讚阿聰做得好,因可帶出正能量。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!