掃呢頁CODE去手機

2017年11月15日 星期三

姊妹巢瓦解 陳瀅獨自搬入三千萬豪宅 __,陳瀅,

陳瀅搬入TheAustin的豪宅,唔知係咪一個人住呢。藝人陳瀅與何雁詩及劉佩玥姊妹情深,三人更有屋一齊住,惟何雁詩掛住拍拖,遷出與男友同居村屋後,劉佩 ...


陳瀅搬入The Austin的豪宅,唔知係咪一個人住呢。


藝人陳瀅與何雁詩及劉佩玥姊妹情深,三人更有屋一齊住,惟何雁詩掛住拍拖,遷出與男友同居村屋後,劉佩玥亦搬離姊妹巢,獨自搬入價值約二千萬港元的半山豪宅,兩姊妹相繼搬出,獨留單身的陳瀅,她竟然獨自搬入價值約三千萬的九龍匯翔道8號The Austin的豪宅,享受單身生活。

陳瀅出席品牌活動時透露聖誕節想放兩個月大假回溫哥華陪家人,但因工作應該只放到兩星期。提到今年單身過聖誕節?她說:「係呀,單身。(幾時拍拖?)好多人催我,問我點解單身。」她表示兩年前到日本而愛上滑雪,問到當年是否與舊愛何猷亨同行?她默認說:「咁好記性嘅。(佢教你滑雪?)唔係,有請教練。(有機會復合?)呢刻唔會。」她稱二人是朋友,間中都會食飯。她透露剛試完陳嘉寶(Anjaylia )婚禮的姊妹裙,並笑言:「要索啲,溝兄弟團,我當Anjaylia係妹妹,佢都結婚喇,身邊啲人都結婚,我係咪好失敗。」活動後,她乘七人車回豪宅,保安見到陳瀅亦自動開門。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!