網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月21日 星期二

唔受限奶令影響 雷莊 __,

雷莊𠒇(左圖)話希望人哋睇得到佢嘅好身材。應屆香港小姐冠軍雷莊𠒇與亞軍何依婷現身慈善晚宴,未見二人穿得性感。問雷莊𠒇是否在無綫台慶性感完,所以今日穿得 ...


雷莊𠒇(左圖)話希望人哋睇得到佢嘅好身材。


應屆香港小姐冠軍雷莊𠒇與亞軍何依婷現身慈善晚宴,未見二人穿得性感。問雷莊𠒇是否在無綫台慶性感完,所以今日穿得較為密實?她說:「可以咁講,但都冇咩所謂,有好多裙我都着得到。(「限奶令」通告對你冇咩限制?)可以咁講,同埋我都唔介意,平時做開運動身材好,都希望人哋睇得到。(但公司唔畀性感?)暫時係香港小姐要保持形象,我覺得都啱嘅,要聽公司意見,想我着咩就着咩。(台慶條裙係公司揀?)係,佢哋知道我Carry到咩裙,會設計或者揀適合嘅畀我。」她直言自己不介意性感,對自己身材有信心,問男友會否介意?她說:「唔介意,大學嗰時大家都玩排球,知我係點嘅人,係Very Normal。」

撐「限奶令」

何依婷認同「限奶令」通告是對的,在不同場合要做不同的事,她說:「條裙都好靚,係健康性感,公司安排咩都會着,都好Match。(出Trip有女同事陪會比較安心?)多個人陪梗係好,有人傾偈冇咁悶,女仔之間都有個照應,係好事。」

冇時間改名

問雷莊𠒇是否已更改身分證上的「𠒇」變做「兒」字?她表示今個月比較忙碌,所以未有時間處理:「最近整咗張回鄉證,但都係用番『𠒇』字,有時間就會去改,但唔係咁介意,都係『兒』字,唔會讀錯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!