掃呢頁CODE去手機

2017年11月7日 星期二

【最遙遠的附近】新戲煞科宴同台食飯 莊思敏胡定欣世紀「合照」? __,定欣,莊思敏,胡定欣,

多年前,有傳胡定欣同莊思敏先後同吳浩康拍拖,有傳兩女喺大台飯堂起爭執,所以莊思敏講起胡欣次次都有骨,不過,喺若干年後,佢哋兩個因為一套電影,可以同台食 ...




多年前,有傳胡定欣同莊思敏先後同吳浩康拍拖,有傳兩女喺大台飯堂起爭執,所以莊思敏講起胡欣次次都有骨,不過,喺若干年後,佢哋兩個因為一套電影,可以同台食飯喎!日前《萬水千山縱橫》舉行煞科宴,一班同劇演員吳鎮宇、胡子彤、黃德斌、潘燦良、胡定欣、余香凝(Jennifer)、駱振偉、莊思敏同劇組聚首一堂。

鎮宇係電影男主角,煞科宴就「滿場飛」,喺戲中同黃德斌飾演夫婦嘅莊思敏,心情都唔錯,著住紅色間條衫跌哂膊,仲唔介意同胡定欣合照,不過,係有好多人嘅大合照,張張都係中間隔住個吳鎮宇架!莊思敏話:「我真係好喜歡鎮宇哥,雖然今次戲入面同佢冇對手戲,但知道佢今日會出現煞科晏,我當然會嚟集郵」



日前《萬水千山縱橫》舉行煞科宴,一班同劇演員吳鎮宇、胡子彤、黃德斌、潘燦良、胡定欣、余香凝(Jennifer)、駱振偉、莊思敏同劇組聚首一堂。 多年前,有傳莊思敏被胡定欣搶男友吳浩康,莊思敏對胡定欣恨之入骨,仲傳過兩女喺大台飯堂起爭執,而今日佢哋因為煞科宴同場。







鍾意就快D Share啦!