掃呢頁CODE去手機

2017年11月27日 星期一

小情人驚喜探班!周麗淇「攬仔」勁興奮 __,周麗淇,

周麗淇呢位小情人就係家姐周汶錡(Kathy)細仔Avner喇!藝人周麗淇(Niki)最近忙於拍攝劇集《再創世紀》,而呢日就有一位神秘嘉賓去到拍攝現場探 ...


周麗淇呢位小情人就係家姐周汶錡(Kathy)細仔Avner喇!


藝人周麗淇(Niki)最近忙於拍攝劇集《再創世紀》,而呢日就有一位神秘嘉賓去到拍攝現場探Niki班,佢就係Niki家姐周汶錡(Kathy)嘅細仔AvnerNiki一見到Avner呢個小情人,就興奮到即刻抱起佢,仲搖吓搖吓咁氹佢開心!

而8個月大嘅Avner呢排學緊講嘢,所以一直「咿咿呀呀」咁叫,再加上佢呆呆哋咁嘅樣,真係超級可愛!唔少網民都大讚Avner得意,仲話Niki一見到佢就母愛洋溢添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!