網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月9日 星期四

黃心穎入牛郎店見識「明星鴨」 __,心穎,黃心穎,

森美同黃心穎(左)、麥美恩去日本拍《森美旅行團》。藝人森美、黃心穎及麥美恩(Mayanne)早前到日本拍攝無綫節目《森美旅行團》,森美一圓小時候當導遊 ...


森美同黃心穎(左)、麥美恩去日本拍《森美旅行團》。


藝人森美、黃心穎及麥美恩(Mayanne)早前到日本拍攝無綫節目《森美旅行團》,森美一圓小時候當導遊的夢想,除帶大家吃喝玩樂外,他表示今次在節目推介的都是他去過的地方。問到與她們齊齊拍攝是否非常嘈吵,森美笑說:「唔嘈喎!(想再一齊拍?)唔好其實我麻麻哋,我唔享受,因為佢哋都唔理我。」

Mayanne提議到歌舞伎町參觀「牛郎店」,結果亦如願以償,心穎又指店內的男公關真的跟明星「撞樣」:「一開始都有尷尬,私底下唔夠膽去,今次係另一種體驗。」又笑言即使語言不通都沒有問題,她亦表示今次品嘗過最辣的拉麵後嘴唇紅腫之餘,還搞到胃痛及嘔吐。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!