網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月16日 星期四

「限奶令」一出!歐陽巧瑩全裸鏡頭被刪 __,歐陽巧瑩,

大家冇眼福喇!無綫有不少綜藝節目有陽光海灘和浸溫泉場面,如節目《3日2夜》中的張曦雯、陳庭欣、陳婉衡、朱智賢和歐陽巧瑩等亦有過不少火辣三點式鏡頭,相當 ...


大家冇眼福喇!


無綫有不少綜藝節目有陽光海灘和浸溫泉場面,如節目《3日2夜》中的張曦雯、陳庭欣、陳婉衡、朱智賢和歐陽巧瑩等亦有過不少火辣三點式鏡頭,相當吸睛!

無綫發出「限奶令」,其中巧瑩更因此而要將做SPA背面全裸的鏡頭刪減,節目監張志明承認此事:「《3》明年1月20號起將由J2台轉去翡翠台播出,觀眾階面亦會變得更加一家大細,所以畫面上都要克制啲!」

巧瑩則說:「拍到埋尾先收到通知,公司緊張女藝人感受係好事。(影響?)唔相信公司會減少拍旅遊節目,只係唔鼓勵賣弄性感,對我嚟講唔會有影響!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!