網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月12日 星期日

細女停學拍戲 鍾麗緹請老師私人教授 __,鍾麗緹,鍾麗,

好可愛呀!「性感女神」鍾麗緹(Christy)不時在網上放閃,大晒與老公張倫碩的恩愛相外,亦喜歡上載與三個女兒的溫馨相,三個女兒均索爆,成為最受矚目的 ...


好可愛呀!


「性感女神」鍾麗緹(Christy)不時在網上放閃,大晒與老公張倫碩的恩愛相外,亦喜歡上載與三個女兒的溫馨相,三個女兒均索爆,成為最受矚目的星二代,有不少人邀請入娛樂圈,而最近7歲半的細女Cayla就初登大銀幕,被力邀拍攝內地電影《精靈。格格》。對女兒愛護有加的Christy,經過心思熟慮,又不停問Cayla是否鍾意拍戲?想不想拍戲?多次詢問下,女兒堅定地表示想演這個角色,她亦尊重女兒的選擇,她說:「我有同佢解釋拍戲其實好辛苦,要記好多嘢,要好用功,但佢依然好想試,所以我都尊重佢,接咗呢個角色。」

鍾意吊威吔

Cayla在戲中飾演格格,戲中會遇到外星人,題材新鮮,亦十分吸引到Cayla,Christy說:「佢好鍾意,學嘢好快,佢拍攝時我因為有其他工作,唔可以陪佢,叫咗助手陪佢,助手成日都會update佢情況畀我知,有次助手send咗一場佢喊嘅片畀我,佢喊得好真,我以為佢點解喊得咁慘,之後有問Cayla,佢話『喊嘅時間,諗緊如果我爹哋媽咪真係唔喺度,我點算好。』佢都真係好鍾意拍戲,又唔怕攰,個人又大膽,坐屋頂拍都唔拍高,仲話好鍾意吊威吔。」女兒似有意入娛樂圈,但Christy卻未有此打算:「暫時唔會再接,只此一次,到大個啲先再算。」

為了拍戲,Cayla要停學三個月,一向想女兒以學業為重的Christy,不想女兒功課因而受影響,專程請了私人老師教授,Christy說:「我都擔心佢學業,唔返學跟唔上功課,所以請咗私人老師,一有時間就教佢讀書,Keep住學業。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!