網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年11月8日 星期三

龔嘉欣跳辣身舞 搞到森美硬晒軚 __,嘉欣,龔嘉欣,森美,鍾嘉欣,

龔嘉欣色誘森美,真係好想睇呀。藝人龔嘉欣(Katy)及李佳芯到將軍澳出席《東港城xmiffy與你雪地迎聖誕》活動,現場有大型公仔及多個聖誕場景,吸引大 ...


龔嘉欣色誘森美,真係好想睇呀。


藝人龔嘉欣(Katy)及李佳芯到將軍澳出席《東港城x miffy與你雪地迎聖誕》活動,現場有大型公仔及多個聖誕場景,吸引大批市民圍觀。

Katy表示一向很喜歡公仔,兒時父母很少回家,每次一返屋企就會送她公仔:「依家床尾有二十幾隻公仔,咁我隔籬唔會有人嘛!真係唔捨得捐,每一隻都有意義。」

Katy表示她在台慶劇《誇世代》第7集出場,之後不乏刺激色誘場面:「我本身好粗魯,但有好多色誘戲,有場戲要同森美跳辣身舞,佢好似柱咁,我圍住佢嚟轉,佢硬晒軚冇反應,搞到我都好尷尬。」她又指奪取了胡鴻鈞的螢幕初吻,笑言沒有封利是給他:「其實唔止一場,都唔係蜻蜓點水咁簡單,唔知咩式,我都緊張,對手唔知放喺邊,拍咗10個take,場戲係幾好feel嘅,應該佢畀番利是我!」講到胡鴻鈞與許廷鏗傳斷背,Katy笑言:「feel唔到」,笑問是否對方咀她之後轉取向?她笑說:「我都係筍盤嚟㗎!」問到劇中性感尺度,她笑言也有突破,但露事業線就比較勉強,不過會穿Bra Top在中環跑步,亦會演奸角,希望大家睇到她的突破,問有否信心如去年《幕後玩家》般大回響?她說:「希望都有得冧莊(女配角獎),我同姚子羚會放晒啲獎喺屋企,有鼓勵作用,每朝都會望吓。」

----------------------------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/QQhRKt


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!